Bebis08 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg sliter hele dagen med å få spist nok, ingenting frister, og det meste må jeg jobbe med å få svelgt unna. Har dere noen tips til noe godt?
2prinsemamma Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei! Forrige svangerskap var jeg ekstremt kvalm og syntes det var skikkelig godt med hermetiske ananasringer... friskt og godt! Spiste også endel ristet brød (loff) med baconost!
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hvis du går inn på linken babytv her på sidene, kan du få oppskrift som hjelper mot kvalme. Se også dinkost.no
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har god erfaring med å spise litt rene og smaklløse retter. F. eks, kyllingfilet og ris, knekkebrød uten smør med et pålegg eller toast, salater er også OK. Det er vel egentlig det eneste jeg spiste i mitt forrige svangerskap de første 4-5mnd, hehe! Hadde også alltid kjeks el knekkebrød i veska de få gangen jeg krabbet ut døra.
Måånestråle Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Her går det på kaptein-kjeks og bringebær-biola hele formiddagen.
Tante Gustava Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg sverger til ritz-kjeks, går vel gjennom en pakke om dagen nesten...
Lynnen Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Jeg har samme problemet! Jeg får ned litt salt mat og ting som ikke er for fett. Frukt og grønt, kyllingfilet, kalkunskinke på knekkebrød osv. Men det er jammen ikke mye som frister om dagen....
To tette og ei badehette ;) Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Heisann! Kjenner meg godt igjen her ja.. Det jeg klarer å spise er: Epler, appelsiner, brød med gulost (med appelsin på toppen). Kan drikke appelsin juice, men kjenner jeg begynner å fordra det "litt" på plutselig. Ellers så smaker vann utrolig godt nå. Middag kan jeg bare glemme. Men jeg er innmari glad i babymat på glass. De brune lokkene med smak av kalkun og potet. God smak men ikke noe krydret. Før elsket jeg salat, og jeg skulle jo tro at jeg kunne ha det nå siden det er så nøytralt i smak (må nemlig smake så lite som mulig), men salat frister meg absolutt ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå