Marit82 Skrevet 13. september 2007 #1 Del Skrevet 13. september 2007 Min termin er 8 januar . Jeg skal etter UL- gå ut i svangerskapspermisjonen 18 desember. Jeg var ferdig utdannet på skolen i midten av Juni , i år. Å begynte i jobb slutten av juni. Da gikk jeg inn i et sommer vikariat Da jobbet jeg 100% frem til 20 august . Og 20 august skrev under på en 100% kontrakt , der jeg gikk inn i et vikariat t.o.m 22 november. Jeg har i Mars - 07 jobbet 30% vedsiden av skolen. samt noen vakter i april , og enda færre i mai. Så lurer jeg på følgende : Hva skjer hvis jeg blir sykemeldt nå ? Får jeg sykepenger ut kontrakten min fra arbeidsgiver , frem til 22 nov , så får jeg de resterende pengene fra NAV , frem til 18 desember? Eller...? Hvordan regnes pengegrunnlaget mitt i svangerskapspermisjonen? Noen som vet hvordan de regner dette? Har jeg nå klart å jobbe 6 mnd i siste 10 mnd før svangerskapspermisjonen , slik at jeg har krav på lønn i svangerskapet? Og hvis jeg blir sykemeldt nå , får jeg sykepenger fra arb.giver , så ingenting fra 22 nov , og til 18 des? Eller??? Og hvis man blir sykemeldt , hvordan regnes sykepengene? Jeg har jo vært i fast jobb siden juni , er det d som per sykepenge grunnlaget mitt? Hjelp! Håper noen tar seg tid til å svare meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10365783-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-for-viderekommende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Del Skrevet 14. september 2007 Hei Jeg tror det er best du tar kontakt med NAV og ber saksbehandler se på saken din. Kjedelig hvis du tar utgangspunkt i svar du får her også viser det seg at det er feil. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10365783-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-for-viderekommende/#findComment-10379404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå