Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 hmm..tror jeg bekymrer meg for alt for tiden..nå er plutselig kvalmen borte...etter kun 5-6 dager..??..er 5+6 dager på vei..trodde det skulle holde på en stund jeg..så da blir jeg litt bekymra igjen da..er alt bra liksom..kommentarer?
mto2 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Kvalmen kan komme og gå. Trur det er ganske vanleg å ha nokre dagar innimellom der ein kjenner seg bedre. Men det kan og vere at du er blant dei heldige som slepp meir kvalme. I så tilfelle: gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 åhh..håper det er tilfellet..takk ) jeg var sengeliggende (orka ingenting) når jeg først var kvalm - selv om jeg klarte å holde på maten..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Trodde jeg var forskånet fra kvalme jeg og, men fy flate så feil går det an å ta! Min erfaring er derfor: Bare vært glad til så lenge du slipper!
Bobine Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Ja, hvis du savner det, kan du godt få overta min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå