Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vi står helt fast på jentenavn! Av guttenavn har vi veldig mange navn vi liker, men finner liksom ikke det rette jentenavnet. Vi vil ha et navn: - uten æ, ø og å (fordi far ikke er norsk) - som ikke er supervanlig (unngå topp 20) - som ikke begynner på R (jeg har en liten uttalefeil som gjør navn som begynner på R, eller navn der R'en skal være veldig tydelig litt vanskelig. Men navn som f.eks. Anders er ikke vanskelig). Vi liker de fleste stiler av navn - alt fra norrønt og gresk til mer internasjonale og moderne navn. Eksempler på guttenavn vi liker, er Amund, August, Benjamin, Emrik, Erland og Philip. Takker for alle forslag til jentenavn!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Charlotte Lotta Line Celine Pernille Sofie Josefine Sandra Eline Martine Stine Noen du likte??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Takk for forslag. Mange fine navn, men ingen som jeg falt for. Føler kanskje at disse navnene er litt A4 på en måte. Men Eline og Josefine skal jeg kanskje tenke litt på. HI
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 hva med: sylvia linnea leah alexandra cecilia emilia valeria luna felicia
Vannmann35 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Disse synes jeg er fine da: Hennie Helena Lisabeth Stella Felicia Cecilia/e Elida Emmeline Elsie Nikoline Ellie Othilia/e Edel Edle Pia Fie
milde.m72 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg liker disse: Ellie Leni Jenny Wilma Ada Iris Tilde Liv Tula Tale Milly Ester Naomi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå