Gå til innhold

Fåes med fra apoteket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kikket på videoen på sida til Fertilitetsklinikken Porsgrunn, over hvordan man gjør klar sprøyta og tar den http://www.puregonpen.com/

Der blir det brukt bl.a. "servietter" som skal rengjøre steder på pennen osv for hvert bruk. Pluss en liten søppelkasse hvor sprøytene skal kastet i. Leveres til klinikken når sprøyte tida er over.

Er dette noe en får med når en kjøper alt på apoteket? Fikk pennen/sprøyta på klinikken da vi var der på konsultasjon, men ikke mer enn det.

Håper noen vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk hverken servietter eller søppelkasse....

Vi fikk beskjed om at rengjøring ikke var nødvendig da du ikke skal stikke dypt, og nålen er såpass tynn...

Spissene puttet jeg bare i den ene esken og tok med tilbake til klinikken....hmm....hadde vært veldig praktisk med en søppelkasse....

Skrevet

Fikk ingen servietter eller søppelbøtte. Bare stakk, satte på beskyttelsen på nålen etterpå og kastet det i søpla hjemme.

Skrevet

Vet at nålene skal til klinikken for å bli kastet der, men da er det nok ikke så farlig da. Mener jeg fikk beskjed at nålene skulle kastet der når jeg var til konsultasjon, men kan jo være forskjellig fra sted til sted. Ja, synes bøtte høres kjekt ut, men men.....

Takk for svarene :)

Skrevet

Får man ikke en slik bøtte hvis man spør etter det?

Jeg vet jeg fikk en for mange år siden da jeg bruke medisiner i sprøyteform.

Skrevet

Spør etter bøtta på apoteket! Det er jo så du ikke skal kaste sprøytespissene sammen med annet søppel!

(Her jeg går, får jeg sprøyter og bøtte på klinikken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...