Gå til innhold

Noen som har tatt Brexidol her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på de i går, tror jeg har stortsett alle bivirkningene de gir jeg......

Tør ihvertfall ikke ta de mer!

aNDRE SOM REAGERTE PÅ DE?

Kvalm, svimmel (går plutselig rundt for meg), trøtt, hovna opp i ansiktet (faktisk rundt øynene), og helt uvel....... huff!!

Fortsetter under...

Skrevet

Har tatt det mye, og har aldri reagert...

Passet du på å ta de samtidig med et måltid?

Skrevet

ja tatt det mye å aldri fått noe særlig bivirkning.du burde få ett annet merke.skal ikke være sånn.kontakt legen din

Skrevet

Muskelavslappende tabletter. Har brukt de en gang pga ryggsmerter, ingen bivirkning her i hvertfall.

Skrevet

Da synes jeg du skal slutte på dem med EN gang, og ringe legen om en øyeblikkelig hjelp-time. Hvilken dose går du på, og når tok du siste dose? Problemet med dette preparatet er at halveringstiden er så lang, den blir i kroppen lenge (derfor trenger man bare ta den en gang i døgnet som jo normalt er en fordel, men altså en ulempe for deg)

Har du fått noe utslett også? Pusteproblemer?

Annonse

Skrevet

jente&gutt, vær så snill og svare, for det du har fått kan være en variant av noe som heter Stevens Johnsons syndrom og kan faktisk være ganske farlig. Bekymret, jeg nå!

Skrevet

jeg fikk brystsmerter og sluttet med en gang..

Skrevet

Jeg gikk konstant svimmel og med hodepine i flere dager, før jeg tok til vett og sluttet med tablettene. Deretter ble jeg gradvis bedre igjen... men det tok noen dager det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...