Gå til innhold

Da har jeg vært hos legen på riksen...

Anbefalte innlegg

og de mente at det var en ren tilfeldighet at ikke eggene mine ble befruktet. For de som ikke har lest det står det under " ingen av eggene mine ble befruktet".

Sædkvaliteten var superbra til ivf, så de skjønnte ikke hvorfor det ikke gikk. Så nå er det bare å ringe inn neste mens. Da blir det icsi på oss, så det blir spennende å se hva som skjer da. Skal også bytte merke på sprøyte fra gonal til Menopur. Jeg ville bytte, for å se om jeg reagerer annerledes på dem.

Tusen takk for støtten jenter, det hjelper så innderlig!!!!!! Klem :-)

Fortsetter under...

Du er jo bare så nydelig! :-) Tusen takk for det. Har nettopp vært på koppebehandling og akupunktur, han er kjempedyktig! 1 gangen idag, og han så jeg hadde problemer med blodsirkulasjonen, blokkeringer i milten osv. Han har hatt mange kvinner hos seg som har blitt gravid! Det er iallefall verdt å prøve. Han tok også ernæringstest, som viste at jeg ikke hadde nok næring i kroppen, og skal også ta sånn foto som man ser hvor man har varme i kroppen. Kjempespennende! Klem :-)

Hei vennen.

Så bra at dere får icsi uten å måtte krangle dere til det, skulle jo bare mangle! Håper kvaliteten kan bli bedre både pga det og bytte av sprøyte. Jeg nevnte det også for sykepleieren etter at vi fikk resultatet, og hun sa man sto fritt til å bytte hvis man ville det. Vet ikke helt hva jeg vil gjøre ennå. Gonal-F sprøytene var jo så greie å håndtere, og det er trygt med alt man kjenner. Hun sa at man kunne få færre egg, men av bedre kvalitet med Menopur. Det jeg ønsket var jo å få egg som kunne fryses, men hun mente at det ikke ble flere fryseegg med Menopur enn det ble med Gonal-F. Jeg hadde jo mange egg, men bare halvparten ble modne. Skal jo ikke klage til deg over det da..... :ox

Når tror du du kan forvente mens nå da? Jeg venter på EL, og deretter mens, og så er jeg snart igang igjen. Kjedelig med lange sykluser....

Kanskje vi blir likt i løypa denne gangen da. Jeg er satt opp til uttak i uke 48, det virker som om det er evigheter til!

Massemasse klemmer til deg

Hei Vennen! :o)

Ja, vi stod jo oppført som ivf/icsi, men de måtte se ann sædkvaliteten for hver gang. Men sædkvaliteten er topp nå, så skjønner ikke hvorfor det ikke gikk. Men sånn er jo det for de som klarer det på den naturlige måten, at det kan ta 1 år, så da betrygger det meg litt :-)

Ville bytte sprøytemerke nå, for jeg har fått så og si det samme antallet, så jeg vil prøve noe nytt, men enig i det at det er bedre med noe man kjenner til, men, men....

Aner ikke når jeg kan få mensen jeg, har du ringt inn? Jeg håper jeg får den snart, at vi rekker et forsøk før jul. Kan jo være vi kommer noelunde likt i løypen, hadde vært morro det! Sykepleier mente jeg skulle få den snart, men vet ikke jeg. Tar jo ikke tilskudd av progesteron nå, så da får jeg håpe den kommer :-)

Heldig du som produserer flere egg, får håpe jeg kan gjøre det neste gang :-)

Masse klemmer til deg! :-)

Det er supert!

Da jeg heller ikke fikk noen befruktning ved ivf, prøvde vi icsi og gonal-f. Eggene mine gikk i stykker ved opprensning til icsi :o(

MEN med menopur og icsi er det blitt befruktning hver gang!

Lykke til :o)

Annonse

Tusen takk Snooopi!

Vi fikk jo 3 egg befruktet forrige gang, og da var kvaliteten litt dårligere på sæden, og denne gang ingen med superbra kvalitet, men det er jo sånt som kan skje.

Håper at det går fint neste gang! Gleder meg til neste forsøk nå :o)

Hei hei Annelibe!

Han heter Andreas Gunnarstorp, www.follonaturmedisin.no.

Han er kjempedyktig, tar noen tester og går virkelig grundig til verks. Har fått urtemedisiner som skal være med på å hjelpe også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...