Gå til innhold

D e ganske utrulig!!!!!!!!!! Samme som 1. trimester

Anbefalte innlegg

bynnte å blø for 2 uker siden... bynnte tirsdag morgen....med brun utflod som gikk over til å bli friskt blod.... å d kom bare mer å mer...... Stre klumper kom d også......og da tenkte jeg som så.... d var min andre sa....... ka har æ gjort førr å fortjene dettan????

så på kvelden gikk d plutselig over..... hmm rart tenkte æ!!!!

Bestillte time til privat ul for å få bekreftet min mistanke...... fikk time på fredag... og var 99 % sikker på at alt var borte......

men NEI d var d ikke han så et foster.... men kunne ikkje se hjerte banke....... æ blei livredd førr at d va dødt.......han ville vente ei uka å ha mæ inn igjæn førr å skjekke om d utvikla sæ!!!!!

Søndag kom og æ begynnte plutselig å styrtblø å d va mye som kom .... mer en mens og d kom større klompa å nu....blødde søndag og mandag og så va d over igjæn......... JAJA nu e d i allefall borte d går ikkje ant nåkka ainna tenkte æ!!!!!!

begynnte å innstille mæ på at d va bare å prøve på nytt!!!!!

Men sku ta den ul`n førr å forsikre mæ om at alt va kommen ut.......

Fredag kom å æ dro avgåre førr å få dommen!

kom inn t gyn og fortalte ka som hadde skjedd ... han sa bare ja vi får nu skjekke da........

æ tenkte d bli bare et svart tomt bilde......men atter en gang hadde æ tatt feil... vi så et foster og hjerte banka d ......... holdt på å krype inn i den skjermen.. hehe kunne ikkje tru d...... å så sa han åsså ska vi se hær..... og vridde på ul pinnen....... der har vi ei tom foster hula sa han og bekrefta da at d hadde vært tvillinga.... men æ hadde mista dn ene......nu ska han ha mæ inn hvær uka i nån uke fremover........ så nu håpe vi at d e en figter som e igjæn å at dein hold sæ dær.......................

D e bare utrulig.........

ha d i bakhode vest dåkker blør..... D KAIN være HÅP!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Å, så bra! Hurra! :)

Jeg styrtblødde også da jeg var gravid med datteren min (som nå er elleve!) - det begynte da jeg var 11 uker på vei, og det var utrolig mye blod, jeg var helt sikker på at alt var tapt. Men legen min, som slapp meg til straks, fant hjertelyd! Jeg fortsatte å blø helt til uke 20, det var ganske nervepirrende, men legen ga meg hyppige ultralyder og vi så hele tiden at fosteret vokste akkurat som det skulle. Hos meg var det ingen tvilling, men det så et - hemo-et-eller-annet, en blodansamling i livmoren som man ikke visste hvorfor var der men det var slett ikke uvanlig, sa de.

Jeg fant denne oversikten over sjansen for at det går bra med svangerskapet når man har sett hjertet banke ved forskjellige uker: http://radiology.creighton.edu/pregnancy.htm#section4

Syns det var ganske betryggende :)

Så utrolig!!!!!

Så fint for deg/ dere at det er et bitte lite nurk igjen!!!! Får håpe og tro at den lille som er igjen kjemper seg gjennom hele svangeskapet og at alt går bra med dere!!!

Ta godt vare på deg selv!!!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

FANTASTISK!

Deilig å høre. Jeg var selv til ultralyd i går pga blødninger i over en uke..... Vi så et bankende hjerte. Skal til ny time om 2 uker......

Håper det går bra for oss alle!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...