troika*22.01.08* Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 var inne på babybest.no der hadde de veldig billige vogner av typen xadventure...kombivogner til ca 4000 kr og da var også en del utstyr og frakt inkludert. duo vognene kostet 2000 kr...synes at det var ganske billig. Har egentlig null peiling på vogner, så er det noen her inne som har erfaring med disse vognene??? er de verdt pengene eller er det elendig kvalitet????
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 vet det er flere som har vært veldig misfornøyd med disse vognene. man betaler gjerne for kvaliteten. anbefaler simo på det varmeste. =) litt dyr,men er salg på disse vognene.
tobylina Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg hr kjøpt Xadventure cross over på grunnlag av at vognene har fått veldig gode tilbakemeldinger. Gleder meg til å ta den i bruk, 3 uker til termin. Vognen er lett å trille, har 4 STORE vendbare lufthjul...noe jeg satt høyt, har aluminiumsramme og er veldig fin å se på. Den er lite solgt i Norge fordi Babybest er forbeholdt merket og de opprettet første butikk i Norge i febr -06. De oppretter stadig nye butikker. Sjekket litt i Sverige og der er disse vognene tatt valuta i betraktning dyrere enn i Norge, fordi de er mer solgt der. Her prøver de å konkurrere med de andre kjente merkene som fins på markedet. Jeg har savnet at noen kommer med tilbakemeldinger på vognene til Babybest og jeg skal love at jeg skal komme med mine erfaringer når jeg har tatt vognen i bruk!
superk Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg så også på disse vognene. Er jo ingen vits i å kjøpe vogner til 7-8000kr om denne er like bra... Er på utkikk etter trehjuling. Er flere av disse ser jeg. Er jo greit å ha en med en ok str på bagen, selv om de ofte er små på trehjulingene. Vi gjerne se flere tilbakemeldinger på dette innlegget jeg
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hei Da vil jeg anbefale deg å gå inn på babyjungle.nl og se på TFK Kjempe fin trehjuling som jeg vet du vil bli fornøyd med,stor og romselig bag. Sparer endel på å bestille derifra,fremfor her i norge,har gjort det selv og vet også om andre som er veldig fornøyde.
oktober mamma Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 hei hei hvordan gjør man det inne på den siden er ute etter søsken vogn.. er det pund de regner prisen i
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Inne på babyjungle står prisen i euro..
kariuss Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 eller gå inn på finn.no jeg kjøpte en simo bagvogn der til 900 kroner, den er helt som ny og jeg er rååå fornøyd!! Veldig mye utstyr der som er nesten som nytt, er en bag brukt til en bebis, er d ikke no flekker eller slitt stort sett. jeg har kjøpt mye fra finn.no og alt er jeg veldig fornøyd med og spart mange tuusen på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå