lillejentami Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 jeg syns det er så rart , for jeg har vært litt kvalm fra og til , men de siste dagene så er je nesten dårlig hele tiden... jeg spyr til og med:-(( morgenen og kvelden er verst!
så gla' Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Stakkars deg. Har ingen gode råd, for jeg har selv aldri vært kjempeplaget med kvalme. Men, gir deg en trøsteklem og minner deg på at kvalmen er jo et godt symptom på at graviditeten går sin gang. Forhåpentligvis vil den snart slippe taket. Håper du får masse gode råd av andre her inne. Ha en fin dag!
stinesupersøt_24 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 godmorgen:)jeg har det sånn jeg åsså.før var jeg bare kvalm på morran men nå er jeg det hele dagen,kaster opp og brekker meg.leverte dattra mi på skolen i 8tia og dro rett hjem igjen,må vente med å dra på jobb pga det.så jeg har kjøpt inn en dunge med appelsiner,første jeg gjør på morran er å forte meg å spise appelsin,hjelper på meg hvertfall... ellers er det egentlig ikke så mye å gjøre med den dumme kvalmen.
lillejentami Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Takk for oppmuntring:-) jeg har ei fra før, og da var jeg ikke kvalm et minutt engang... rart , sikkert en gutt:-)
Brunetta =) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg har vært veldig kvalm men fant ut en ting som hjalp. Drikk erly grey tea og med mye sukker. + en Gjende kjeks. Dette til frukost og om kvelden gjorde jeg det samme med ett knekkebrød til med brunost. Men husk og ikke bli for sulten for da klarer man ikke og bli kvitt kvalmen med det første. Håper det hjelper. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå