susemor666 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg skal på enda en UL idag, for å se på den lille, men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at noe er galt, men kan ikke helt sette spissen på hvorfor jeg føler det sånn, å hvorfor det skulle være noe galt. Er bare en følelse jeg har hatt i det siste =(( Å det er ingen god følelse. Men kan ikke ta sorgene på forskudd, så hever hodet, å venter forhåpningsfult til timen=)
spent med spire Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Lykke til i dag.!! Vet hvordan det er å føle det sånn ( har det på akkurat samme måte og har ikke engang klart å glede meg over at jeg er gravid ennå). Prøver så godt jeg kan å være positiv, men det ikke er lett. Det går helt sikkert kjempefint i dag!!! Lykke til!!
millymolly&mini Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Lykke til, også håper jeg det går bra på ultralyden:) Kjenner meg igjen, (var på ultralyd på mandag:) Uansett om det går den ene eller andre veien, så er det bra å få sett inni magen, sånn rent psykisk. Håper det ser fint ut, og at du får se et bankende hjerte!!! Masse lykke til!
susemor666 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk=) Føler meg litt bedre, men er så spent at jeg er helt kvalm.... Men takk allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå