Gå til innhold

Uregelmessige graviditetstegn???!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen flere enn meg som synes graviditetstegnene som ømme pupper, mensmurringer ol kommer og går hele tiden?????

 

Blir så urolig for at noe er galt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og synes de komemr og går. Jeg og har vært litt urolig, men det er fordi jeg hadde en SA i sommer og blir litt usikker når symptomene blir borte.

 

Men egentlig tror jeg at det er normalt. Ingen som kan ha symptomer konstant tror jeg. Det er jo litt "gøy" når de kommer tilbake. Koser meg med symptomene fordi da er jo alt ok :)

 

Dessuten så er det noen som mener at hvis man kjenner etter for godt så blir dymptomene borte. Ikke vet jeg. Ikke noe poeng å lete lenger i alle fall for i det ene øysblikket er de der og i det neste er de borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.... Blir jo helt gal av dette.... bekymrer meg for det ene og det andre og kjenner etter alt hele tiden.... UFF hehe....

 

Når har du termin "spent med spire"? Er 5+4 selv i dag jeg og har termin ca 12 Mai.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere som har samme litt syke leting etter tegnene.... hehe.

Kan sikkert være en god idè å ikke lete så fælt og bare ta livet med ro.....

 

SUPER LYKKE TIL "tone med spire"!!!!!!!! Håper virkelig at spiren sitter denne gangen!!!!!! For alle andre også selvfølgelig!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhh, så godt at jeg ikke er alene! Får litt panikk innimellom, mest fordi jeg ikke har noe særlig med symptomer. Så da jeg stod opp nå nettopp måtte jeg bare ta en test for å se de 2 strekene! Hehe...selv om det selvsagt kan være en falsk trygghet, men må jo tenke positivt! Er 5+5 idag med termin 12. mai...Frykter kvalmen snart kommer snikende..på en måte vil jeg få den for å "vite" at jeg er gravid, men vil jo egentlig helst slippe unna den! Hehe, blir jo helt tullete av å være gravid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja nå tror jeg vi alle kan slappe av og ikke lete så mye etter disse tegnene! :-)

Venter litt på kvalmen jeg også, og er vel som deg "baby?Jatakk......" at jeg håper den kommer snart for å få bekreftet på "ordentlig" at jeg er gravid..... hihi

 

Herregud helt tullete jeg også..... Også så lenge det er igjen da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis helt normalt!! Jeg er selv 6 +1 på vei, og graviditetstegnene er veldig forkjellige fra dag til dag. Noen dager merker jeg ingenting, andre dager er jeg veldig trøtt og har hjertebank, vondt i korsryggen etc. Ømme pupper og kvalme har jeg ikke merket så mye til foreløpig, men det kommer vel det også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo si at det er jo litt stas når jeg på kvelden blir litt uggen og ballongaktig.

 

Var uggen hele ettermiddagen etter jobb i går :) Ble skikkelig sliten av å kjøre bil en time til og en time hjem. Jeg har stor tro på at jeg har en spire som sitter denne gangen for jeg har passert den dagen jeg mista på sist og jeg har hatt menge flere symptomer denne gangen enn sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...