Gå til innhold

Hormon nivåer...

Anbefalte innlegg

Hei alle dere slitere :-)

Her kommer det et lite hjertesukk fra en 40 åring, med et stort ønske om en liten attpåklatt! Det viser seg desverre at jeg har forhøyede verdier på FSH og LH (21 og 18), og legen ga meg ikke så store muligheter om at dette da lot seg gjøre! Er det noen av dere som erfaringer på dette feltet? Er det bare å gi opp?? :-(( Er ikke dette litt tidelig å nærme seg overgangsalder da.. sukk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10362938-hormon-niv%C3%A5er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg var 18 år da jeg begynnte å prøve på min første. Jeg hadde/har av en eller annen grunn forhøyet FSH verider, den høyeste var målt til 17.7, å det er også veldig høyt. JegHar lenge sett på denne "båten" og var ute og testet kamera med mitt nyinnkjøpte batterigrep i dag, så da tenkte eg eg skulle gjøre et forsøk på å få et bilde av den. jeg hadde i tillegg lav østradiol verdi, noe som også er typisk for de i over gangsalderen. Jeg var så utrolig deppa. Jeg ble gravid tilslutt å har nå en jente, prøvde 2 år før jeg ble gravid med henne, nå prøver vi på nr.2

Det står mer detaljert inne på hjemmesiden min, dersom du har lyst til å lese for å sjønne mer kan du gå inn på www.tryne-dagbok.piczo.com

Eneste forskjellen er at jeg hadde normale verdier på LH. Har tatt nye prøver nå, får svar på disse neste uke

Hei!

Jeg er 31 og sliter også med forhøya FSH, i tillegg til lavt østradiol. Har en liten mens ca hver tredje-fjerde mnd. Har nå fått diagnosen tidlig overgangsalder, og skal i gang meg eggdonasjon i neste mnd.

Jeg får ikke prøverør da det er svææært få muligheter til og lykkes med dette.

Håper det ikke er sååå ille hos deg HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...