Gå til innhold

unge HUSmødre??

Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, nå sitter jeg her å venter spent på å se om mitt aller første forsøk på å bake brød er vellykket.. "Bente's saftige speltbrød" x 3 står i ovnen og steker:-)

jeg kan ikke si at jeg er veldig begavet på kjøkkenet, men egentlig så kan jeg heller ikke si at jeg ikke er det.. for jeg har rett og slett liten erfaring på kjøkkenet! nå som jeg skal bli mamma om knappe 2 måneder, må jeg i det minste kunne bake brød!! mamman min kan bake hva det skulle være og jeg vil jo være en like god mor for barnet mitt, som hun har vært for meg... også i kjøkkenet!

er egentlig ikke noe ryddig av meg heller. ingen vil i alle fall påstå at jeg har støv på hjernen! - faktisk så har kjæresten min påstått det motsatte.. men jeg prøver, jeg! mens brødene hevet tok jeg oppvasken, støvsugde kjøkkengulvet ettersom det var fult av bevis på mitt tapre bakeprosjekt, bretta sammen klær, hengt opp klær til tørsk.. ja, jeg har begynt å gjøre husarbeid de stundene jeg venter på ting, i stede for å logge inn på BIM og sladdre;-) (men nå har jeg gjort det som trengtes, så nå er jeg her likevel)

jeg krymper like mye som jeg vasker når jeg vasker klær. det enda jeg har vaska klærne mine selv i mange år! jeg er rett og slett ikke noe huslig av meg.. langt i fra et godt husmoremne! hva med dere andre da? kom igjen, bevis for alle at det ikke er sånn at alle unge mødre er gode mødre, men dårlig husmoremner:-)

... kan foresten ikke være så hard mot meg selv, jeg gjør jo i alle fall en god innsats!:)

Fortsetter under...

D viktige er jo og prøve, jeg har bakt brød i mange år, men får d ikke noe særlig godt til :-( de blir flate, tørre og harde, men jeg prøver.. er ikke særlig huslig av meg jeg heller. huset burde vært vaska her for lenge sia, men føler ikke jeg har energi :( huff.. ser ikke ut her, men jeg prøver

Er dårlig på å holde det rent jeg og.. nå har jeg lagt mesteparten av ansvaret på sambo da, siden jeg er så sliten om dagen :P Men på kjøkkenet trives jeg godt! Elsker å bake og lage kaker og gode middager :) Akkurat nå for tiden er det ikke så artig med noenting, så er ikke så mye middager som blir laget om dagen heller :P Uff..

Har litt støv på hjernen, men er nok fordi det aldri blir støvsugd her.. hihi :P Vil så gjerne ha det rent og fint rundt meg, men er dårlig på vedlikehold :/ er jo SÅ mye som skal gjøres først..

Men for å skryte litt:

I dag har jeg vasket 3 vask med klær, (en vask med babyklær ;), ryddet bort babyklær og ordnet litt på barnerommet, vaske gulvet på barnerommet, satt i gang en oppvaskmaskin og.. hmm.. rydda i kjøleskap og kjøkkenskap.. og.. hmm.. føles som jeg har holdt på nonstop i dag, men er vel kanskje bare jeg som er treig :P Fornøyd med meg selv i dag i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...