Bellen^2 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Junior er over 8 mnd nå og spiser fire faste måltider om dagen. Jeg har drøyd nattavvenningen litt fordi han har holdt på med tenner, men føler at det nå snart er på tide. Noen som har noen gode tips til oss før vi begynner?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 ja, gje mme før han legger seg.. såver lengre da...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 mme fungerer ikke på snuppa her i gården, synes hun sover dårligere de gangene hun har fått det til kvelds, men det kan ha vært tilfeldig også. Men etter at jeg begynte med følgende så sover hun myyye bedre om natta: Gir henne en full porsjon grøt ca 2 timer før hun skal legge seg. Så får hun all mm hun vil ha på sengekanten. Har også ei flaske med vann tilgjengelig på natta dersom hun våkner og ikke vil sove med bare å få smokken. (I natt fikk hun bare smokken og så sovnet hun av seg selv igjen) Lykke til!!!! Klem
mamsentilprinsen Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Så godt som han spiser burde vel det gå greit?Jeg klarte ikke slutte helt med nattammingen, synes det ble så lenge fra 1900-0700, så vennen min får mm ca kl 23 også. I tillegg så hadde mannen min en flaske med vann der under selve avvenningen, og det skjer at han våkner og vil ha litt av den på natten.Men ellers var det helt greit, jeg sov på et annet rom 2 netter og den 3 på soverommet, men på andre siden av sengen slik at mannen min var nærmest babyen. Det var deilig å få natten tilbake;) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå