Gå til innhold

D e ganske utrulig!!!!!!!!!!

lilleAdrian 08`+ 1 i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

bynnte å blø for 2 uker siden... bynnte tirsdag morgen....med brun utflod som gikk over til å bli friskt blod.... å d kom bare mer å mer...... Stre klumper kom d også......og da tenkte jeg som så.... d var min andre sa....... ka har æ gjort førr å fortjene dettan????

så på kvelden gikk d plutselig over..... hmm rart tenkte æ!!!!

Bestillte time til privat ul for å få bekreftet min mistanke...... fikk time på fredag... og var 99 % sikker på at alt var borte......

men NEI d var d ikke han så et foster.... men kunne ikkje se hjerte banke....... æ blei livredd førr at d va dødt.......han ville vente ei uka å ha mæ inn igjæn førr å skjekke om d utvikla sæ!!!!!

Søndag kom og æ begynnte plutselig å styrtblø å d va mye som kom .... mer en mens og d kom større klompa å nu....blødde søndag og mandag og så va d over igjæn......... JAJA nu e d i allefall borte d går ikkje ant nåkka ainna tenkte æ!!!!!!

begynnte å innstille mæ på at d va bare å prøve på nytt!!!!!

Men sku ta den ul`n førr å forsikre mæ om at alt va kommen ut.......

Fredag kom å æ dro avgåre førr å få dommen!

kom inn t gyn og fortalte ka som hadde skjedd ... han sa bare ja vi får nu skjekke da........

æ tenkte d bli bare et svart tomt bilde......men atter en gang hadde æ tatt feil... vi så et foster og hjerte banka d ......... holdt på å krype inn i den skjermen.. hehe kunne ikkje tru d...... å så sa han åsså ska vi se hær..... og vridde på ul pinnen....... der har vi ei tom foster hula sa han og bekrefta da at d hadde vært tvillinga.... men æ hadde mista dn ene......nu ska han ha mæ inn hvær uka i nån uke fremover........ så nu håpe vi at d e en figter som e igjæn å at dein hold sæ dær.......................

D e bare utrulig.........

ha d i bakhode vest dåkker blør..... D KAIN være HÅP!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh, så skummelt, men så bra at dette går bra! En sterk krabat du har der!!

Skrevet

Ser vi har samme termin, 22.april - krysser fingrene for at babyen din klorer seg fast! Så kan vi følge hverandre frem til termin :-)

Skrevet

Åh, fikk helt frysninger av historien din... Ufattelig bra at det er liv da!

Jeg ønsker deg masse lykke til videre på ferden!

Skrevet

Lykke till videre=) For en utrolig historie, kjente jeg ble helt shaky her jeg satt, å så utrolig glad på dine vegne at det var en til. Det er nok en real fighter ja=) Krysse fingra for at alt går bra=) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...