MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. september 2007 #1 Del Skrevet 12. september 2007 ..?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 13. september 2007 #2 Del Skrevet 13. september 2007 ja æ har begynt på p pilla Cerezette(eller nå sånt...dn e som vanli kombinasjonspille men uten østrogen sånn at man kan amme) hadde ikke løst å sette inn spiral fordi d ikke skal gå så mange år får neste... og minipille blir aldri å funke...hehe har ikke fått mensen tilbake så måtte nu bare starte en dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 13. september 2007 #3 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg fikk mensen tilbake med en gang, så jeg har også begynt på ceracette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozgirl Skrevet 14. september 2007 #4 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg har begynt med vanlig p-pille da jeg har sluttet å amme. Nytt merke visst i følge gynekologen. Mercilon heter de. Gikk på Cerazette når jeg ammet men fikk så mye blødning i tide og utide (ulempen med minipillen det..) at de sluttet jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå