Happy H Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Trenge tips til gode drinker en slipper ha så mange ingredienser i.. leita litt på nett men va jo så mye rare greier som sku oppi drinkene, må kjøpe en hel drøss m ting..og d blirlitt av et prosjekt for de som ska mixe de. så kom med forlsag og oppskrift på gode enkle drinker please!!!!! gifter oss 22 sept, så e ikkje lene igjen no!=)
Mulle :) Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Sprit med battery Sprit med appelsinjuice og sanfransisco Sprit med tom collins Rom og cola Gin og tonic Evt sprit med brus, juice
HjerteMom Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Disse drinkmixene på flasker er jo kjekke. Og gikk som varm hvetebrød i vårt bryllup. Enkelt og greit var det og. Og godt:) Strawberry daquiri er kjempegod med masse is i. Kos dere på den store dagen deres, og gratulerer så mye!
Tweak Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg tror jeg hadde gått til innkjøp av en stor mengde ulike juicer (appelsin, eple, tranebær, tropisk...), brus (ulike schweppes, sitronbrus, cola, etc.), lime, sitron, og laget en god flaske med sourmix (syrlig sukkerlake). Og så hadde jeg skrevet ned noen gode mixer til den som skulle lage drinkene. De som vil ha en spesifikk drink, vet som regel hvordan den skal lages! Fun light saft kan med hell også brukes som drinkmix! En liten mynteplante kan være kjekt å ha på bardisken for de som vil ha mojito. Husk å ha sukker der! Drinkmixene er ganske dyre, og går raskt unna... Så da ville jeg heller kjøpt ulike ingredienser selv...
Happy H Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 tusen takk for masse gode tips jenter=)
Millemor78 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Det kan være lurt å lage en liten drinkemeny som står ved baren. Bestem dere for fem enkle, gode drinker med få ingredienser. (F.eks. gin og tonic, vodka og tranebærjuice, Moscow Mule (vodka, is, ingefærøl og lime), Spiced Caprissima (lime, is, sukker, Captain Morgan spiced rom og is), Cuba Libre (rom og cola...). Dette gjør det lettere for gjestene å velge og enklere for personen som skal mikse drinkene. Kanskje dere til og med kan lage egne navn på drinkene (som har noe med dere som brudepar å gjøre?). Det gjør det hele mer personlig. Og husk masse is! Lykke til med bryllupet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå