Gå til innhold

Jeg klarer ikke å godta at vi ikke kan få barn

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på Rikshospitalet til samtale. Visste på forhånd at mannen min har åreknuter i pungen, derav dårlig sædkvalitet. Men har fått beskjed på Andrologisk senter at et enkelt lite inngrep her vil kunne hjelpe, og at vi kan prøve prøverør imens.

Legen vi snakka med på Rikshospitalet lo høyt da hun gikk gjennom prøvene våres, og sa vi burde heller begynne å tippe lotto enn å ønske at vi fikk barn noen gang.

Hun sa at det var INGEN grunn til å tro at min mann ville få bedra sædkvalitet med operasjon, og at vi ikke kunne få vanlig ivf, men kunne prøve microinjeksjon. Men hun mente det var dårlige sjanser.

Jeg ble fryktelig lei meg, og da sa hun; du burde være glad for at du ikke har fått en dødelig sjukdom. Barnløshet er helt ufarlig, og det finnes da tusen andre ting å fylle livet med.

Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er smertelig klar over at vi er mislykka og elendige som ikke klarer å få barn, men må legene vi prøver å be om hjelp le, gjøre narr og latterliggjøre oss??

Fortsetter under...

Dette var helt forferdelig! Fikk helt frysninger nå jeg. ALDRI I VERDEN om jeg hadde godtatt dette her. Send en klage! Slike folk skal ikke ha lov til å jobbe med mennesker som attpåtil er i en veldig vanskelig livssituasjon.

Nei FY!!! Send klage med en gang. Ikke finn deg i denne behandlinga!

Sjønner veldig godt at du ble lei deg!

Det er utrolig sårbart å ikke kunne få barn, når man så inderlig ønsker det.

Har selv vært hos lege og på gyn å blitt ledd av, fordi jeg er ung og dermed har så god tid at det er bare tull å starte noen utredning nå..

Var forige uke hos en ny lege, og har nå fått Pergotime :-)

Prøver å si.. Oppsøk en annen lege! Det kan lønne seg. Og fortell hvordan du er blitt møtt tidligere!

Masse lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...