Gå til innhold

SÅ sinna :-(( (samme som 1.tri)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk time hos gynekolog i går pga blødninger. Er 6+1. Tok innvendig UL hvor han så spiren, men ikke noen hjertelyd. Han sa det kan være litt tidlig enda, fordi jeg ligger i grenseland for når det begynner å slå. Han ville ha med tilbake om litt over en uke. Ble sykmeldt fram til da pga min fysisk krevende jobb,.

MEN............arb.giveren min plager meg i sykmeldingsperioden!!!!!!!!!!! Han sier de har krav på å tilrettelegge arbeidet, så jeg må komme til et møte i morgen. JA, de har krav på å tilrettelegge, men det burde han vel gjort da jeg sa ifra at jeg var gravid. Sa at jeg måtte få slippe de tyngste arb.oppgavene. Det han sa var at "det ordner du med selv med mine kollegar". Hva er det for et svar a??? Det er hans oppgave å ta tak i det, i samsvar med meg selvfølgelig. Men han svikter.

NÅ, derimot, skal han ha med inn for å tilrettelegge, nå som jeg er sykmeldt. Føler at han har planer om å ha meg tilbake i jobb NÅ. Men det har han jo ikke lov til, ikke før sykmeldingsperioden min er over, og først da kan vi snakke om tilrettelegging. Har vært i kontakt med NAV og de støtter meg, men arb.giveren min gir seg ikke.

Har vært ute for tidligere at han har tilbakekalt min sykmelding, og er nå kjempebekymret for meg selv og baby`n.

Blir jo kjempestressa og irritert pga den tullingen på jobben :-((

Har nok å bekymre meg for med tanke på meg selv og baby`n, og orker ikke plaging fra arb.giver.

Fastlegen min sa at han skulle "holde fingrene av fatet".

Noen andre som har hatt liknende problemer med arb.giveren?

Hilsen rådløs

Fortsetter under...

Den arb.giveren høres ikke riktig ut spør du meg. Han har ingen forståelse for graviditet. Mitt råd er å bruke legen din i dette tilfellet Evt. la legen snakke meg arb.giver. Høres ut som et stressmoment med en slik arb.giver. Tenk på deg selv, og ikke nøl med å sykmelde deg lenger dersom nødvendig. Lov meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...