frøken blå Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg har merket jeg har en forkjærlighet til mexx-klær (barn). De er jo ikke særlig dyrere enn andre heller.... (79,- for en jumper f.eks, og det koster det vel på h&m/lindex også mener jeg?) Andre som liker mexx? Synes de er så "rolige" og fine i fargene, små logoer, og ikke hjerter, flammer, dinosaurer eller stor skrift overalt.... Noen som har noen pent brukte (lite brukte?) slike klær til salgs, til jente i str 80/86? Skjørt, college-jumprer, innejakker el.l.?
Den lille prinsesse Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Elsker dem selv, men er skuffet over det jeg har sett av høstens varer. Minner for mye om "musikklærer/kunstner" klær. Håper det blir bedre til vinteren! Har masse klær i str 80/86 til jente men de får du ikke, hehe!
*Maggi* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Enig med deg, de har mye fint, også til gutter. Synes ellers at guttetøy kan være litt kjedelig i kjedebutikkene. Prisen er også ok - litt høyere enn kjedebutikkene, men marginalt. Antakeligvis lettere å selge etterpå også, om man skulle ønske det. Kan dessverre ikke hjelpe deg med Mexx jenteklær - jeg oppdaget egentlig Mexx nå som vi fikk en gutt jeg da (har jente på 4 år fra før). Fare for at også hun ender opp med en del Mexx i tiden fremover.
~sjiraff~ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hvor finner du Mexx klær så billig da. Det jeg har sett av det på Babyshop har vært fint men også dyrt..! Kjøpte noen klær på 70 % salg og da var det "vanlig" pris (i mine øyne)
LegallyBlond Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Liker klærne av samme grunn som deg HI =) Dessuten har de god kvalitet og sitter som ett skudd på guttene mine. Har to gutter, så dessverre ingenting å selge deg =)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Mexx klærne er kjempe fine:) Men fy så dyre... Også er de litt små i str, så jeg bruker en str større enn det snuppa egentlig bruker:)
frøken blå Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 I stavanger/sandnes finner jeg fine jumprer fra 79,- (sånne fine tynne i stoffet m/liten logo på brystet) bl.a. på capone kids, sørbø (kvadrat), olsen & co (barnas hus) med flere plasser. Synes ikke de er så dyre jeg, for kvaliteten er også endel bedre mener jeg.... Et mexx-plagg rakner ikke like fort i sømmen som lignende tøy fra lindex for eksempel.
frøken blå Skrevet 12. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2007 Synes også de er litt små i str. Jenta vår som blir 1 år nå i sept, bruker 86 i mye. Buksene derimot.... Hehe, gutten vår på 4 har nettopp vokst fra en bukse i 92.... Rart! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå