Gå til innhold

Mexx-klær til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket jeg har en forkjærlighet til mexx-klær (barn). De er jo ikke særlig dyrere enn andre heller.... (79,- for en jumper f.eks, og det koster det vel på h&m/lindex også mener jeg?)

Andre som liker mexx? Synes de er så "rolige" og fine i fargene, små logoer, og ikke hjerter, flammer, dinosaurer eller stor skrift overalt....

Noen som har noen pent brukte (lite brukte?) slike klær til salgs, til jente i str 80/86? Skjørt, college-jumprer, innejakker el.l.?

Skrevet

Elsker dem selv, men er skuffet over det jeg har sett av høstens varer.

Minner for mye om "musikklærer/kunstner" klær. Håper det blir bedre til vinteren!

Har masse klær i str 80/86 til jente men de får du ikke, hehe!

Skrevet

Enig med deg, de har mye fint, også til gutter.

Synes ellers at guttetøy kan være litt kjedelig i kjedebutikkene.

Prisen er også ok - litt høyere enn kjedebutikkene, men marginalt.

Antakeligvis lettere å selge etterpå også, om man skulle ønske det.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med Mexx jenteklær - jeg oppdaget egentlig Mexx nå som vi fikk en gutt jeg da (har jente på 4 år fra før).

Fare for at også hun ender opp med en del Mexx i tiden fremover.

Skrevet

Hvor finner du Mexx klær så billig da. Det jeg har sett av det på Babyshop har vært fint men også dyrt..! Kjøpte noen klær på 70 % salg og da var det "vanlig" pris (i mine øyne)

Skrevet

Liker klærne av samme grunn som deg HI =) Dessuten har de god kvalitet og sitter som ett skudd på guttene mine.

Har to gutter, så dessverre ingenting å selge deg =)

Skrevet

Mexx klærne er kjempe fine:) Men fy så dyre... Også er de litt små i str, så jeg bruker en str større enn det snuppa egentlig bruker:)

Skrevet

I stavanger/sandnes finner jeg fine jumprer fra 79,- (sånne fine tynne i stoffet m/liten logo på brystet) bl.a. på capone kids, sørbø (kvadrat), olsen & co (barnas hus) med flere plasser.

Synes ikke de er så dyre jeg, for kvaliteten er også endel bedre mener jeg.... Et mexx-plagg rakner ikke like fort i sømmen som lignende tøy fra lindex for eksempel.

Skrevet

Synes også de er litt små i str. Jenta vår som blir 1 år nå i sept, bruker 86 i mye.

Buksene derimot.... Hehe, gutten vår på 4 har nettopp vokst fra en bukse i 92.... Rart!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...