Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åi, det var jo tidlig, men jeg går ut ifra at du skal gjennom en IVF da? Jeg er selv på 5. uka nå men tør ikke tenke så langt før jeg skal til gynokolog den 7. uka. Men jeg må inrømme at da prøven min ble positiv hadde jeg lyst til å kaste meg i bilen og handle masse babyklær, men noen venner fikk meg til å komme til fornuften. Men summasumarum, du er ikke alene om tanken ihvertfall.

Jeg har litt som jeg kjøpte i den tiden vi trodde det bare var snakk om litt tid....men har heldigvis aldri tatt helt av...Går det ikke blir det flotte gaver...Men vi håper jo....Du er nok ikke alene snooopi :o)

Klem

Jeg har kjøpt en god del klær og koser meg når jeg kjøper det. Om andre synes det er rart så får det bli deres sak. Har vært to ganger i København for IVF og begge gangene har jeg shoppet klær. Passer på at jeg kjøper ulike str slik at jeg ikke ender opp med alt for mye i en str. Det er ikke så mye annet med denne prøvingen som er hyggelig så denne gleden unner jeg meg.

Kos deg med shoopingen du :o)

... Må nok innrømme at jeg har kjøpt litt ja... Begynte med et par italienske design babysandaler på ferie for et par år siden... Så ble det et par jentebaby sko til. Så ble det en fantastisk liten kjole, så et par jenteantrekk til... Så fikkk jeg dårlig samvittighet ovenfor den evt gutten som kanskje skulle spire i meg - så da ble det et par gutteantrekk også.... Huff... Har bestemt meg for å prøve å ikke kjøpe noe før spiren sitter... Med mindre jeg kommer over noe veldig spesielt da....

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Må nok bare innrømmet at jeg har kjøpt noe. Kjøpte morgenkåpe når vi var i syden i fjord sommer. Den ligger i skapet... Ellers har jeg kjøpt sengeteppe og smekker som jeg driver og bloderer litt på.

Ellers så har nok min mann måtett holde meg litt igjen altså:-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...