Mammarama=) Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Datter mi på snart 3 år har utover navle.Er det normalt? Trodde den ville flate ut når babymagen forsvant.. Mannen min ville ikke klippe navlestrengen på nr 2, siden eldste jenta sin stikker ut og han mener det er hans feil siden han klippet den=) Nr 2 har ikke utover så da ble han enda sikkrere på at det var hans feil. Noen som vet noe angående dette???
Hiv o'hoi Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hadde hun en veldig tykk navlestreng? Eller hadde hun navlebrokk når hun var yngre? Begge disse deler kan forårsake utover navle. Men mannen din har nok ikke klippet feil. det sørget nok jordmor for =)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hehe, mannen din kan i hvert fall slappe helt av:) Han klippet jo laaaaaaaangt fra selve navlen, jordmora klippet den til etterpå
pøber´n & je Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Niesa mi har utovernavle. Det er pga at hun har navlebrokk. Det har forresten nevøen min og, men ikke så mye som henne har.
Mammarama=) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Har ikke hørt noe om verken navlebrokk eller tykk navlestreng. Ingen som har kommentert det på helsestasjonen heller.. Jeg husker at mannen min nevnte det til jordmora da han skulle klippe at han ikke ville ha noe utover navle på samvittigheten, og jordmora lo å sa at der han skulle klippe var på den helt normale plassen, og at den jo faller av etter en liten uke.Litt artigt at den stikker ut da=)
børdi Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 spiller det noen rolle det da? det er jo en bagatell....
Simselimsen Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg har en utovernavel, og jeg tror ikke jeg har hatt navelbrokk eller noe sånnt...jeg synes den ser litt rar ut, men mannen min synes den er søt da.....
Hiv o'hoi Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 om navlestrengen er stor og tykk så kan det skje at de får utovernavle.. men som børdi sier, det er jo bare en bagatell =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå