Gå til innhold

Supert TIPS til ammeavvenning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Smør det illesmakende middelet "Go' negl" på puppen - i lang tid / til melken er borte!

Du får kjøpt det på apoteket, opprinnelig tenkt til neglebitere som skal "avvennes"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ikkje være så grusom mot dattra mi.

putt no en dråpe i kjæften din sjøl å smak ordentlig på d.

e IKKJE nåkka supert tips, faktisk d dårligste e har hørt om.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skal dere avvenne eller ikke?

Synes det er helt flott tips jeg, og har tenkt å bruke det selv om det blir nødvending.

• 2 uker senere...
Skrevet

:-/ tror ikke jeg likte det tipset heller...

De forbinder jo mamman sin med noe trygt og godt..

Skrevet

For et SYKT tips. Håper du tuller. Go´negl skal forøvrig ikke brukes av barn under tre år.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sykt dårlig tips... Avvenning bør gå av seg selv... mener nå jeg

• 2 uker senere...
Skrevet

Retarded? Det er skummelt hvor mange syke folk det er her inne. Dere burde ikke ha barn.

Skrevet

Hehe, får meg til å tenke på en venninne som ikke ville slutte med puppen da hun var liten. Var så stor at hun forsynte seg selv på natta. Mammaen var mildest sagt fortvila, og smurte inn puppen med go´negl. Da ble hun vekket den påfølgende natt av veslevoksen jente: "Usj, usj, mamma må gå og vaske seg!!"

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Eg blir rett og slett forbanna på å lesa om foreldre som gjør sånn mot barnet sitt.. Stakkars barn.. Det vett vel ikkje om noke anna... Håpe du tenke deg om før du gjør sånne ting igjen.. Tenk over kossen barnet har det.. Mi ligge nå ikkje bare med puppen for mat, men og for mat.. Eg vil nå ikkje at barnet mitt ska forbinna meg med noe så grusomt...

• 3 uker senere...
Skrevet

Syke syke kjerring!!! noe så grusomt er det lenge siden jeg har hørt!!! Du burde skamme deg..... stakkars barn!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Da jeg var liten (3-4 år) smurte mamma gonegl på tommlene mine for at jeg skulle slutte å sutte på tommelen, det resulterte at jeg spydde ut hele senga. Tror ikke jeg vil bruke denne metoden for ammeavvenning nei

Skrevet

Hmm.... Go' negl skal IKKE brukes på barn under tre år, så da håper jeg det er snakk om barn over tre som skal avvennes. Her i huset hadde det holdt å smørt på banan da. Det liker hun ikke. Men det er mye bedre enn Go' negel iallefall...

Skrevet

Mange andre måter å gjøre det på.Ikke anbefalt,siden barnet føler mor som en trygghet og en de stoler på.

Skrevet

Syns folk tar litt av her inne.. hehe

Go'negl er liksom ikke det verste man kunne utsatt barnet sitt for.

Er jo flere her inne som tipser om eddik og sennep, det er vel like "ondt" ?

Jaja, poenget med alle disse rådene er vel at barnet vil slutte å ta puppen av seg selv.

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hehe, jeg tenkte det samme en fortvilet natt da jeg ammet min 8 måneder gamle gutt for 4.gang - kanskje det kunne funke? Men jeg ville aldri gjort det, klarte å se humoren i tankegangen min. Det beste han vet er jo å komme opp i min seng, inntil en varm mamma og få litt melk (vant til god service?) - stakkars lille om han skulle finne en pupp som smakte så vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...