Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er i uke 32 og er i det siste blitt fryktelig tungpustet og varm.Blir så varm at jeg må ha alle dører og vinduer åpne.Og trenger bare gå i fem minutter før jeg må stoppe opp å trekke pusten og da får jeg skikkelig sterke kynnere i tillegg! Er og har vært i så fin form ellers så synes det var så rart at dette kom så plutselig. Er dette helt normalt eller?
alvis Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg mener å ha lest at det er normalt. Jeg har vært varm i hele svangerskapet og tungpusten var jeg og mellom uke 30 og 36. Babyen presser opp mot lungene. Etterhvert går babyen lengre ned i bekkene og du vil merke at det er lettere og puste.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg og!!!!! Er i uke 36 og puster som en storrøyker på 200 kg og svetter som en gammel gris.....uæææææ
øynesomtinntallerkner Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Er i uke 30 og GLEDER meg til det blir vinter ute, selv etter den begredelige sommeren. Er så varm og blodårene stikker flere centimeter ut føler jeg. HAr alltid vært en frysepinne før, så dette er helt unormalt. Prøver å ignorere tungpusten men den er der ja......................... Hvorfor er vi så varme?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Takk!!! Godt å høre at det er normalt! Gleder meg også til kaldere dager (blir sikkert å angre på at jeg sa det da). Helt sinnsykt at man blir fullstendig skutt av å gå opp trappa bare, må noen ganger ta den i to omganger. Men synes det er fantastisk å være gravid og storkoser meg,selv om "bivirkningene" kan være litt plagsomme av og til.;);)
Bine66 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Har det sånn jeg også. Svetter veldig mye fortsatt. Er i uke 37 nå. Våkner av og til om natten og er gjennomsvett på brystet. Må da stå opp og skifte klær. Pass deg å ikke bli forkjølet. Det er kjipt å hoste og ha stor mage !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå