Gå til innhold

Hjelp!


power puff

Anbefalte innlegg

Har hatt en liten mistanke den siste tiden om mulig graviditet. Så i dag tok jeg testen og det var ikke tvil der, 2 veldig tydelige streker!! Er veldig glad for det, men timingen var kanskje litt dårlig.... Vi skal på helgetur nå til helgen med en hel haug av vennenne våre. Hvordan skal jeg klare og skjule at jeg ikke drikker??? Dette er jo en "party tur"!! Synes kanskje den at jeg går på pencelin er litt tynn.. Det andre er at jeg har takket ja til en ny jobb som jeg tror er drømme jobbben. Begynner der i november og har 6 mnd. prøvetid. Føler at jeg ikke kommer til og bli den mest populære på jobben når jeg sier at jeg er gravid... Men jeg var ikke det når jeg takket ja til jobben! Mye tanker... Noen som har vært i lignende situasjon og har noen gode tips til en forvirret førstegangs gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med ro. svsngerskap trenger ikke å være så komplisert...:) I helgen tar du med deg en alkoholfri vin rød eller hvit, alt etter hva du liker. Du kan drikke eplemost i glass, eller lage deg en alkoholfi brus drink. Bruk fantasien og ta deg drikke når andre ikke ser på:) Når det gjelder jobben er det bare til å stå på too the bitter end. De skal ikke se ned på deg fordet om du er gravid.Du kommer nok forbi prøvetiden og får de fødselpengene du fortjener. Dette går bra.

 

Jeg har også startet i ny jobb, er akkurat passert prøvetiden og er i min femte uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips! Det eneste er at turen til helgen er storby ferie i utlandet!! så det bli vanskelig og ta med drikkevarer :0) jeg får prøve og snike meg til baren alene og kjøpe lettøl...hehe for utepilsen skal jeg ha....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. gratulerer så mye med spiren!! :) :)

 

nå har det seg slik at jeg også ble gravid når jeg skulle begynne i ny jobb og viste ikke noe om dette da jeg takket ja til jobben.

jeg var ærlig om det fra starten og hvis sjefen din er ok så tror jeg ikke at edt skal bli noe problem! :) :) masse lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...