Gå til innhold

Hurra for digitale tester... (..men dessverre for meg)!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skrev for et par dager siden at jeg var mange dager (nå 11) over IKM, er ellers regelmessig, så håpet på graviditet var stort. Har tatt ca 10 CB tester den siste uken hvor alle har vært svakt positiv/skyggestrek.. i dag bestemte jeg meg derfor for å ta en CB digital og der sto det selvfølgelig "IKKE GRAVID". Nå kommer jeg aldri til¨å stole på skyggestreker/svaake streker lenger... snufs snufs

Digitale tester gir ikke rom for tvil og det er iallefall bra (men de er rådyre)

 

 

Noen med lignende erfarlig (..og helst gravid allikevel tross alt)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan trøste deg, jeg hadde EL senere enn jeg trodde da jeg ble gravid denne gangen, fikk først svake positive tester med CB, og kjøpte en CB digital som viste ikke gravid. Ventet i en ukes tid, testet med en eggløsningstest som jeg hadde liggende og den ble kjempepositiv. Kjøpte da flere vanlige CB-tester igjen, topakning, og begge disse ble knallpositive. Vent en ukes tid du, og test igjen. Det må være hcg i urinen for at testene skal slå ut, er bare den digitale som trenger litt større mengder hcg for at avleseren skal registrere resultatet som positivt :)

 

Jeg er straks 12 fullgåtte uker og har sett knerten på ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...