Gå til innhold

Har dere alle her inne....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg er 29 uker på vei, og har ikke fått melk/væske fra brystene ennå. Sist gang begynte jeg å lekke innimellom i 2. trimester en gang, men denne gangen ammet jeg jo førstemann fram til omtrent samme tidspunkt i graviditeten som jeg merket lekkasjer sist :-) Så regner med at kroppen bare tar seg en velfortjent pause i melkeproduksjonen før den må trå til igjen ;-)

Syns det er deilig at melka venter litt lenger denne gangen, kan godt vente noen uker til for min skyld :-) Er jo først når barnet er født at vi trenger den ;-)

jeg har fått det.. ikke direkte melk enda, men blank væske med litt hvit tykkere konsistens.. når jeg klemte forsiktig her om dagen så drøyp det fra brystet, så tror jeg lar ting være jeg! hehe.. har hadd et siden ukke 22 eller no tror jeg det var.. er 29+6 i dag..

Ja, jeg har råmelk, men ikke sånn at det lekker akkurat. Pleier å klemme litt på brystene bare på gøy innimellom og da pipler det ut masse gul/blank væske. Tror nok du også du skal kunne se det hvis du klemmer det frem, men hvis du ikke ser noe er det sikkert ikke noe å bekymre seg for i alle fall :-)

Annonse

Her begynte det med en jæ... verk i ene brystvorten for noen dager siden. Etter å ha hatt skikkelig vondt en stund klemte jeg litt på vorten å da kom det ut både hvit og blank væske. Spurte jordmor da jeg var på kontroll noen dager etterpå om det skulle være så vondt, og det skulle det vist. Har fremdeles vondt i den ene puppen av og til.

Var i uke 32 da råmelka kom - syns det var litt ekkelt jeg å se det piple frem hvit fra puppen :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...