Gå til innhold

Fant ikke hjertelyd...(samme som aprilklubben)


Baby i mars 08! :-) Ble april.

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag, tok ultralyd, så babyen, men fant ikke hjerteslag.

Enten er det ikke hjerte der eller så er jeg ikke så langt på vei som jeg trodde.Blir henvist til sykehuset.... Noen som har opplevd dette og at det har gått bra? er 11+3 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme, men det gikk dessverre ikke bra... Jeg var 11+4, gyn. kunne heller ikke finne hjertelyden, emryoet var så lite, det hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Fikk du vite hvor stor spiren din var?

 

Jeg skulle komme tilbake 1 uke senere for å være helt sikker på at jeg ikke var kortere på vei enn jeg trodde (noe som var svært usannsynlig). Men natt til fredag i forrige uke blødde jeg ut min lille spire. Kjempetrist:-(

 

Jeg håper av hele mitt hjerte at du får en bedre nyhet enn meg, for det er jo fortsatt håp. Er det lenge til du skal på sykehuset?

 

Mange klemmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke når jeg skal på sykehuset, hun skulle sende henvisning i dag.

Vet heller ikke hvor stort det var, men legen sa hun ikke kunne greie å estimere hvor stor livmora var, og siden hun da ikke fant hjertelyden håpet hun at jeg ikke var mer enn 7-8 uker på vei og da er det heller ikke lett å finne hjertelyden. Men det er egentlig ikke mulig at jeg ikke er lenger på vei, for dette var planlagt så jeg VET når det ble unnfanget.

Får håpe det går godt selv om jeg er ganske usikker akkurat nå...Har mistet to ganger før man det har vært i uke 7 og 8 og da har de kommet ut av seg selv.

Håper det går bra med deg, vi får trøste oss med at det (nesten) alltid er en grunn til at slike ting skjer :-|

 

Mange klemmer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...