Gå til innhold

hvem er kvalm og hvem kaster opp


Nancy Drew

Anbefalte innlegg

lurer på hvor mange her inne som bare er kvalm og hvor mange som kaster opp. Kastet opp hver morgen siden mens uteble men nå har det økt til ca 3-4 ganger om dagen... slitsomt... får ikke i meg noe og orker ingenting. Og hvordan i all verden greier folk å ikke si det til folk når det er på den måten... er jo litt mistenksomt med omgangsyken i 2mnd..... er nå 8+ eller i uke 9 alt etter som....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare kvalm men _hele_ tiden.

Måtte si det på jobb da jeg ble delvis sykemeldt på mandag,

så de skal få refundert sykepengene de betaler til meg.

Ingen andre som vet enda,

kjærsten min vil vente til abortfaren roer seg litt uti oktober.

Jeg derimot er sprekkeferdig hehe.

Jeg kan jo ikke fortelle til noen hvor søt han var

da han sa vi måtte skaffe oss stasjonsvogn snart

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler :-( Men det er mye bedre denne gangen enn sist, for jeg har vært flink å be om sykemelding. Alle har jo fattet at jeg er gravid pga sykemeldt, men det driter jeg i. Går ikke å sliter meg ut for at folk på død og liv ikke skal vite det.

 

Har sagt det til familien og og vennegjengen vår for lenge siden, å har spydd i mangen sine toalett etterhvert, hehe. Men men, jeg orker ikke å isolere meg i to mnd heller. Syns faktisk at det er herlig å komme hjem til andre, slippe lukta hjemme, å få maten servert uten å måtte tilberede den selv. Da får jeg i meg mye mer :-)

 

Lykke til, og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er i uke 7, snart 8. Og har bare vært bittelitt kvalm, og enda ikke kasta opp. Går liksom å venter på at jeg skal bli værre... Jeg lurer rett og slett på om jeg kommer til å kaste opp?? Stakkars deg som har kasta opp så mye.. Går sikkert ikke an å skjule graviditeten fra arbeidsgiver akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

jeg er i uke 7. og er kvalm, men har ikke kastet opp enda. fikk et tips av en venninne, som jeg har prøvd.jeg har alltid et par marie kjeks tilgjengelig når kvalmen melder seg, til og med på nattbordet har jeg et lite fat med mariekjeks. så hender at jeg vekker samboeren min med mariekjeksspising... men d hjelper! ellers så forsvinner kvalmen min når jeg trener..

mulig d er jeg som er litt rar..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også kvalm hver dag å kaster opp nest hver dag..slitsomt dette..

er 9+4 nå..får håpe kvalmen gir seg snart..

har fortalt det til mange..klarte ikke å holde det for oss selv : ) hihi..

 

men så lenge jeg er kvalm er det vel ett gått tegn...selv om det akkurat nå bare er slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj! Jeg er kvalm kvalm kvalm!!! Uke 7+1. Ser meg om etter busker og kratt når jeg er ute, og er alltid parat inne. Men har ikke kasta opp. Ennå... Gått ned tre kg (ikke at det gjør noe... ) Håper kvalmen går over snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm, kaster opp og er heldigvis sykemeldt. Min forrige graviditet var et mareritt med oppkast på kontoret og på busstopp og i bilen. Det orket jeg ikke igjen og legen var veldig forståelsesfull. Utrolig deilig å bare ha ett oppdrag hver dag, nemlig å stelle og levere gutten min i barnehagen, deretter er det rett på sofaen/senga resten av dagen. Gleder meg til uke 13-14!!!!!!!!!!!! (Jeg er 7+6 i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...