Gå til innhold

når blir magen større?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner å få vanskelig med å skjule min mage, er i min 10. uke, 3. svangerskap (men tvillinger sist). Kan bruke vanlige bukser fortsatt, men begynner å lengte til mammabukser. Har bestemt meg for å vente med det til jeg har passert de første 12 ukene. På kvelden ser jeg super gravid ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. magen min ser nesten helt normal ut om morgenen, men er større på kvelden ja. veldig oppblåst også. men det er ingen tvil om at jeg har lagt på meg rundt magen. de gensrene jeg vanligvis har gått med, vil jeg ikke bruke nå, da ser det ut som om jeg har spist kun hamburgere den siste tiden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg er også snart i uke 8 nå, når er din termin?

Jeg har så sinnsykt mye luft i magen, så en på jobben min spurte meg faktisk her om dagen om jeg ventet små... han ble faktisk veldig flau da jeg sa nei.. hehe.. men magen er like flat igjen på kvelden.. hehe.. spørs om han må treffe meg på kveldstid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er å utroli oppblåst..klarer ikke å ha vanlig bokser på meg..

er i uke 9 nå..synes det var så tili..men bra jeg ikke er alene da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jeg føler at jeg har lagt skikkelig på meg, er i uke 9+4(her inne 10) føler at jeg har fått mage, nen vet at det er litt tidlig enda. føler meg litt ukomfortabel i intilsittende gensere.

*hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I første svangerskap fikk jeg ikke mage før i fjerde, femte mnd. Men denne gangen sliter jeg med og skjule det og er 8 uker (termin 23 april), vet det er mye luft, men etter kl 14 på dagen ser jeg skikkelig gravid ut. Om morgenen er magen nesten som normal. Hadde håpt og skjule det til uke 12. Så håper dette gir seg før jeg blir avslørt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...