Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 12. september 2007 #1 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Er det noen Trondheimsdamer rundt 30 år her som har lyst til å treffes en formiddag? Jeg er sykemeldt, men ingen venninner som går hjemme. Formiddagene blir litt lange Vi kan treffes for en bytur eller en gåtur, eller andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 13. september 2007 #2 Del Skrevet 13. september 2007 hei... jeg er sykemeldt akkurat nå, og bor i trondheim. Vet ikke hvordan det blir neste uke da? Skal til legen på mandag... Jeg er 27 år, gift og har en sønn på snart 4 år. Hadde uansett vært koselig å møtes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2007 Hei! Hvis du fortsatt blir sykemeldt neste uke så kan du legge inn det her og så kan vi avtale et møte. Begynner snart å gå på veggene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 14. september 2007 #4 Del Skrevet 14. september 2007 hei! Jepp det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubbeline Skrevet 16. september 2007 #5 Del Skrevet 16. september 2007 Heisann! Jeg er sykmeldt ut neste uke, og vil gjerne møtes en liten tur på formiddagen. Jeg er 31 år, har en gutt på 9 år fra før Bare foreslå tid og sted du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 17. september 2007 #6 Del Skrevet 17. september 2007 Hei.. jeg skal forsøke meg med halv sykemelling ett par uker fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 17. september 2007 Skal vi møtes Jordbærpikene på City Syd onsdag kl 12.00? Med tanke på det "deilige" været vi har for tiden, så er det kjekt å være inne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubbeline Skrevet 17. september 2007 #8 Del Skrevet 17. september 2007 Veldig kjekt å være inne! Vi har litt logisitkkproblemer (bor på tyholt jeg), samboeren min har bilen til jobb, så City Syd er to busser unna i sjitværet.... Noen mulighet for å møtes i sentrum eller solsiden? Hvis det blir like mye styr for deg, så tar jeg bussen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 17. september 2007 Hei! Da kanskje vi kan møtes ved elefanten (statuen, den er vel der ennå???) på Trondheim torg kl 12 onsdag evt i morgen? Så finner vi på noe derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 17. september 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 17. september 2007 i morgen kan jeg vist ikke. Men onsdag er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubbeline Skrevet 17. september 2007 #11 Del Skrevet 17. september 2007 Det høres ut som en bra plan! Da kommer jeg på elefanten kl 12. Og alle andre som har lyst til å hive seg med er også velkomne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 17. september 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 17. september 2007 Skal bli koselig! Og er enig i oppfordringen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 19. september 2007 Rubbeline, er du på nettet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 19. september 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 19. september 2007 hei! jeg må desverre avlyse byturen. Har fått blødninger igjen og må til legen. Håper du leser dette før du drar. Hvis noen kjenner henne og har tlfnr hadde det vært fint om dere kunne sende henne en melding om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubbeline Skrevet 19. september 2007 #15 Del Skrevet 19. september 2007 Heisann! Så ikke meldingen din før nå...ventet 15 min før jeg gikk. Men, nå er jeg kjempebekymret for deg! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 19. september 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 19. september 2007 Hei! Beklager at du måtte ta bomturen til byen. Jeg var hos legen, men hun sier fortsatt at det er såre slimhinner. Synes jeg har hatt min del av blødninger nå. Skal på ordinær ul neste uke, så hun vil ikke sende meg på en nå. Har hatt blødninger siden uke 9 og er nå i uke 18. Hadde tenkt å begynne på jobb igjen, men nå vet jeg ikke. Legen sier jeg får bestemme selv. Om du fortsatt er sykemeldt neste uke, så hadde det vært koselig å møte deg. Eller evt på ettermiddagen. Alltid koslig med nye bekjentskaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubbeline Skrevet 19. september 2007 #17 Del Skrevet 19. september 2007 Hei igjen, Ikke tenk på turen min til byen, koste meg uansett jeg, men det var innmari godt å høre at det ikke var veldig alvorlig da. Jeg har legetime på mandag morgen, men regner med jeg begynner på jobb. Har vært veldig kvalm, og det begynner heldigvis å gå over Synes du bare skal sykmelde deg videre om du føler du trenger det. Jeg kan melde deg nærmere når jeg vet mer om jeg er hjemme neste uke eller ikke, men ettermiddag går også fint selvsagt. Jeg kan sende deg en privat melding (tror det går an, er litt fersk på nettstedet, så evt skriver jeg her). Kjekt å møtt noen i samme situasjon som meg ja! ps. det var litt komisk ved elefanten i dag...spurte 4 ulike damer om de var deg, tilslutt kom det en mann og sa at han kunne drikke kaffe med meg. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 21. september 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 21. september 2007 Hei! Hehe.....De trodde sikkert du var desperat etter selskap!! Du får ha ei god helg, så snakkes vi over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubbeline Skrevet 24. september 2007 #19 Del Skrevet 24. september 2007 Hei igjen! Er sykmeldt tirsdag og torsdag denne uka og neste, etter dette er jeg i full jobb (regner jeg med). Er du fortsatt sykmeldt? Evt treffes neste uke på en av disse dagene kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå