Anele&Solstråla Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Nå har jeg fått internett, sofa og nå skrur jeg sammen seksjon og kommode jeg kjøpte her om dagen:) Babysenga er skrudd opp og mangler bare madrass!!! 52 dager igjen, og jeg er SÅ fornøyd:) tihi
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 så deilig da:D godt å få alt klart til bittelille kommer;)
Anele&Solstråla Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 jepp:) hvordan går det med Lucas? Vokser seg fin tenker jeg... Å som jeg griner når jeg ser på det programmet på nrk- jordmødrene..wæææ... Ler litt av meg selv. grue-glede meg til fødselen!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 det går så fint så, han vokser og trives den lille sjarmøren:D haha jeg også, blir så rørt.. men i fare for å støte noen synes jeg hun ene brølte fryktelig mye.. håper ikke det skremmer folk som skal føde for første gang for det er vanligvis ikke slik at man har det så ille som det.. tror det var noe ekstra dær i forhold til at hun hadde slik pressetrang selv om hun ikke var klar osv.. bare så det er sagt liksom:) hehe ikke noe å grue seg til, jeg lover:) det er vondt, det vet vi jo alle, men det er en fantastisk opplevelse:) selv om jeg like etter fødsel sa at jeg aldri skulle ha en til føler jeg nå at jeg absolutt har lyst til å føde flere ganger:) du har noe helt utrolig stort i vente:) husk, lystgass er din beste venn bare du passer på å puste dyypt inn og ut i maska med en gang du kjenner en ri starte så funker den kjempebra(bare sånn tips siden mange føler det ikke har effekt fordi de pusta inn feil osv) hehe:) gleder meg til du skal føde og gleder meg til du forhåpentligvis viser oss ett bilde eller to av den lille da;)
Anele&Solstråla Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Ja hun skrek ganske mye... syns jeg ser meg selv...wæææææææææææææ...pust pust...wææææææ Lystgass ja...I'll remember;) Du fikk ikke epidural? Bilder skal bli.. Har lagt ut nye magebilder på profilen min;) tenkte meg også til Fame snart:)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 ja uff det hørtes rimelig ikke ut, men var noe med at hodet til babyen stanga mot bekkenet osv.. for skal ikke være så vondt at man skriker lungene ut av seg lenge før man egentlig er igang, var i allefall ikke sånn til meg;) brølte litt under pressinga men det var fordi jeg var sinna:P haha jepp kjekt å huske;) jeg hadde sagt fra på forhånd at jeg ikke ville ha epidural jeg og fødselene min var en styrtfødsel så hadde ikke rukket det uansett: skal ta meg en titt på de vett:) ååh det blir stilig vett, gøy å ta bilder hos fotograf:) skal på fotoshoot med lucas nå i september jeg:) gleder meg:)
Kosel Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 anele husk at epidural er din beste venn!!! det var som å komme til himmelen! Jeg hadde nok spydd av lystgass...har en tendens til å reagere endel på slikt.. men epdural! FANTASTISK!!! - må forresten finne på noe en dag snart! - bare det at ting går sånn i ett her for tiden...nå er det fotoshoot i morgen.. blir artig:) Vi preikast!
Skurvelurven Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 På A-hus har de ikke lystgass, så jeg får klare meg uten. 52 dager igjen her nå, så 50-dagers feiring på lørdag;)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 litt kjipt at de ikke har det, men hjelper også mye å vugge på hoftene under riene fant jeg ut og passe på pustinga, glemmer man det så mister man fort en del kontroll følte jeg:S så spennende da, blir deilig når hun endelig er ute:)
<3LillePrins<3 Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Så fin mage du har fått Anele!! går det fint i nye leiligheten ?? Jeg kommer nedover en tur den 26 jeg, om du ikke er kjempebusy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå