Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hadde bare så lyst til å fortelle dere at min lille knært har et hjerte som slår og slår. Jeg er så glad. Har hatt problemer med blødninger så dette var en en god bekreftelse Så nå er jeg 17 uker på vei. Gleder meg til UL om ikke lenge.
Sunniva78 har to små Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Så bra:-) Vet hvordan det er med usikkerhet og engstelse etter blødninger... Du må glede deg til UL, en fantastisk opplevelse!!!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Er så bra vi har tilbud om å få UL!!!!!!!!!!!! Skulle helst ønske jeg hadde en hjemme,med det hadde vel ikke vært så bra for barnet-hihihi....... Godt å høre at alt er bra med den lille! Lykke til! klem
Coma Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Ja det er helt herlig å høre det lille hjertet, gratulerer! Lykke til på UL om litt:-)
Høst72 Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Så bra! Det er så herlig å se og høre hjerte slå, og så er det fantastisk å se det lille knøttet på ultralyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå