Gå til innhold

alle som har vært på UL tidlig


tayni

Anbefalte innlegg

hva er grunnen til at dere har vært det? synes det er så utrolig mange som har hørt hjertet og sett nurket. tar dere private da eller blir dere henvist? jeg er 10 uker og har så lyst til å se eller høre at hjertet banker. så jeg kan slappe av litt. spurte legen om det, men hun sa at det ikke vanligvis ble utført UL før den obligatoriske i uke 17 hvis det ikke var veldig nødvendig. vurderer å bestille på volvat. har plutselig blitt så redd for MA etter å lest litt mye om det her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg føler det på same måte som deg..Går liksom berre å kjenner etter alle tegn..for eg og er så redd for å miste i MA. Eg er 11 veker på vei. Det som skremmer meg mest er når det står at ein ikkje kan kjenne det dersom ein har hatt ein ma...og at symptoma er der fortsatt...ikkje veit eg. Eg prøvde å ringe privat ultralyd i dag...men der va det jo så lang ventetid at det ikkje var nokon vits..jaja...får vel berre ha tolmodighet og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Jeg er 6+2 va hos min fastlege i dag, e spuurte om de henviser deg til UL, men det gjorde de ikke på det grunnlaget at man va redd bare, men jeg måtte bare ringe selv å bestille time sa han, så da gjorde jeg jo det, skal neste torsdag, gleder meg kjmepe masse...

Og han jeg skal til er helt utrolig, beste gyn legen jeg har vært hos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får en tidlig innvendig ul nå fordi jeg mistet sist.(ma) men legen min har eget utvendig ul apparat som an bruker når jeg er der.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...