Gå til innhold

SF mål i uke 30??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1400, var ikke det mye?

Kanskje min også veier det, jeg leste på ukesoversikten at i uke 30 veier de 1100....Jeg er i uke 30.

Det er satt kryss på 29 i min symfysetabell i uke 30..

Registrerte også at det står som overskrift på ukesoversikten at "nå er du jammen flott!" NEI det kan jeg med hånda på hjertet si at jeg ikke er....hehe

Var på 3D ul i ca uke 27,fikk da beskjed om at gutten vår var i underkant 40 cm og veide ca 1400 gr...dette var en STOOOR gutt. Memn trengte ikke bekymre meg,det kan jevne seg ut med tiden...og bare være bevisst påå ikke spise mye sukker.

Er nå i uke 30+5 tror jeg,og lege målte magen min til 30 forrige uke. Jeg er nok stor...(men ikke feit da...hehe..)

Annonse

• 2 uker senere...

28,5 cm her (på grensen mellom 30. og 31. uke)...tror vektberegningene her inne er litt mindre enn andre steder, i et dagbok-hefte jeg bruker står det at barnet veier ca. 1600 g, og i et annet hefte står det 1,5 kg, og i "den nye boken om svangerskap og fødsel" av Sheila Kitzinger (ANBEFALES!) står det 1,8 kg i uke 31... Så vektberegninger er nok ikke helt til å stole på :-)

jeg er 33+5 og veide babyen i forrige uke.. "vanlig" vekt nå er ca 2200 iflg boken jeg fikk hos jordmor, men min veier nå 2850g iflg dem. Men det var visstnok normalt det også sa han, for jeg reagerte på at jeg synes det var stort...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...