Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Måtte gå hjem fra jobben i dag. Jeg blør. Er bare 4+6 uker på vei, så jeg visste jo at abortfaren er stor.... Men er likevel kjempelei meg! Først var det bare litt rosa på papiret og jeg tenkte at det kan jo skje kanskje, men nå etter lunsj blør det kraftigere. Ringte til legekontoret, men de sa at det var bare å ta det med ro hjemme, og at det nok var en SA. Så nå sitter jeg her og er bare helt tom, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Bare håpe det går fort å bli gravid igjen.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Kjære deg, jeg vet akkurat hvordan du har det nå. Men det kan jo hende at den blødningen du har er helt harmløs. Har du fått bestilt deg time hos lege/gyn.? Trøsteklem til deg!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Nei, fikk bare beskjed om å gå hjem og ta det med ro. Sovet et par timer nå, det kjennes godt. Men jeg visste ikke det skulle gjøre så vondt med SA så tidlig? Måtte ta paracet nå, våknet av at det gjør skikkelig vondt. Skal ringe fastlegen igjen i morgen tror jeg. Alltid greit med en sjekk. Men jeg tror nok det er SA, for det var lite symptomer på graviditet i går (og kanskje også mandag hvis jeg tenker etter), og tempen i morges var urovekkende 36,6, mot for 37,2 tidligere. Sambo jobber langt unna og kommer ike hjem i kveld heller. Er litt ekstra lei meg for det. Han kan komme hjem, men det blir så mye stress at jeg vil ikke be ham komme for min skyld. Ikke så mye han kan gjøre med at jeg blør. Selv sitter jeg og lurer på om jeg har stresset for mye, slik at dette skjedde. Har en veldig stressende jobb som jeg er helt ny i..... Tusen takk for trøsteklem. Det hjelper litt å ha dere å snakke med når ingen andre vet.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Kjære deg... Vet hvordan du føler det, har selv mistet to ganger. Veldig trist og man føler seg helt tom. Trist at ikke sambo er sammen med det... Men du får bruke oss her inne som best du kan :-) Vil ihvertfall fortelle deg en ting og det er: Det er absolutt INGENTING du kunne ha gjort for å forhindre dette. Dette er dessverre naturens måte å ordne opp på, enten vi vil det eller ikke. Sender deg en stor trøsteklem og varme tanker
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Så trist at sambo`n din ikke er hjemme hos deg nå, det er virkelig i slike situasjoner man trenger hverandre!!! Men du må ikke plage deg med tanker om at du kunne gjort noe annerledes, dette er kroppens måte å ordne opp selv. Selv om det var en tidlig SA er det like vondt. Jeg vet akkurat hvilke tanker som flyr igjennom hodet ditt nå, men jeg kan faktisk trøste deg at det blir bedre. Jeg har allerede kommet meg ovenpå igjen, jeg mistet min lille spire i forrige uke. De første dagene var grusomme, trodde ikke jeg hadde noe å leve for. Du får ha lykke til hos legen. Håper å høre hvordan det går videre med deg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk for trøstende ord. Jeg har det faktisk litt bedre i dag. Har avtalt med sambo at vi prøver igjen etter en syklus er gått. Og jeg skal nok ta det LITT roligere neste gang hvis (NÅR) jeg blir gravid. Ikke så lett å skulle være ny på jobb og " flink jente" når man har mye annet å tenke på.... Blir for mye stress. Godt å vite at jeg ikke er alene om det, selv om jeg ønsker vi kunne sluppet å oppleve dette i det hele tatt! Godt at du er kommet deg litt ovenpå igjen Turva, jeg krysser fingrene for deg neste gang!!!! Stor klem!
Clavia Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Å, jeg vet så godt hvordan du har det!! Det føles som om verden rakner! Jeg muret meg inne og rett og slett sørget noen dager. Spiste godis og vasket leiligheten fra gulv til tak. Selvom det ikke er lenge siden du fant ut at du var gravid, føles det veldig urettferdig. Vi er mange her som har vært gjennom det og jeg sender deg mange mange trøsteklemmer!! Hold ut :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå