Gå til innhold

Hvor langt var dere på vei da dere testet positivt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var 7+2. Har forsøkt å bli gravid i flere år, og hadde gitt opp. Trodde først jeg kanskje hadde urinveisinfeksjon, siden jeg fløy på do hele tida, så trodde jeg at jeg brygget på influensa, siden jeg var så fryktelig trøtt. Tok en test da jeg begynnte å grine for en fille-detalj... Det var helt utrolig! Hadde ikke tenkt tanken engang... Jammen en gledelig overraskelse! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten 5uker med den i magen nå, var over 7uker på vei før jeg testa positivt på førstemann! Å da testa jeg mange ganger, da jeg var 4, 5 og 6 uker på vei, med neg resultat...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7uker med leo,

ca 8 uker med den jeg mistet

4+0 med den lille spira nå=) for å si det sånn så var det bare denne som var skikkelig planlagt;) hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som først testet positivt etter IKM, hvor sikre var dere på når EL var? Jeg er helt sikker på EL, er nå to dager over IKM, og tenker at noe må være galt med meg siden jeg ikke tester positivt, men heller ikke får mensen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Takk for svar, alle sammen. Da prøver jeg nok en test snart, er evnt. 3+3 i dag og jeg ser at noen har testet positivt så tidlig:-)

 

en vil ha to nå med det samme!:

Noen produserer hcg sent og får ikke positiv test før etter en stund (selv om de er sikre på el). Derfor kan du godt være gravid selv om du er sikker på el, men tester negativt. Så lenge tr holder seg borte er det håp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg testet negativt igår 4+2 hjemme på kvelden for å se bare for var hos gyn tidligere på dagen og fikk positiv test som han tok innvendig i tillegg til ul bilde...

 

venter bare på positiv test selv :P

 

tok en idag tidlig som dessverre ikke virket.. kom ikke opp noen streker eller noe, den var bare hvit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker fant jeg ut nå. Har akkurat vært på ul for å finne ut hvor langt jeg er på vei og nå er jeg litt over 10 uker. Ante ikke hvor langt jeg var på vei, har en sønn på 6 mnd og hadde ikke rukket å få regelmessig mens etter fødselen før jeg ble gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 med denne.

4+0 med EXU (svakt positiv)

ca 4+2 da det endte med SA

ca 4+2 med datteren min (men da var det nesten 6 uker siden mensen, hadde forsinket EL og det at jeg ble gravid var ikke akkurat planlagt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt i går, men positivt i dag:) Og i dag er jeg 4+0. Men har begynt å blø, så spørs om det går så bra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 uker med begge.

 

SA statistikken er veldig høy fordi så mange tester før IKM. Det er omtrent 40-50 % sjanse å miste et befruktet egg som har festet seg når man skal vente mensen. Hadde alle ventet til etter at mensen er uteblitt så hadde mange skuffelser vært borte. For alle befruktinger er ikke ment for å vare. Selvfølgelig har man ingen garantiner uansett, men prosenten er ikke like høy når man først har kommet seg over IKM.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...