hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 ..iallefall hvis vesla ikke snur seg spontant til mandag.( takket nei til manuell snuing.) Hun ligger nå i tverrleie så da har jeg i grunnen ikke noe valg.Men snur hun seg til med rompa ned så ønsket jeg ks da også.Bare 6 dager før termin.....litt bekymret da for at det sette igang av seg selv før den tid. Noen med erfaringer med det at det startet selv før oppsatt ks?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 heisann... så bra at du fikk innvilget ks, visste nesten at de koms til å gi deg det... det er noe helt annet å bo på en annen og mindre plass enn f.eks her i Bergen... Når det gjelder om fødselen,hvis starter før avtalt dag så blir d ks den dagen den starter så du kan bare slappe av og ta livet med ro og kos deg og gled deg de siste dagene... Uannsett lykke til ) Klem
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Koselig å høre fra deg simelisa :-) Skal prøve å ta rådet ditt med å prøve å nyte de siste dagene nå isteden for å bekymre meg,hehe..blir til at men grubler litt.. klem tilbake :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå