Gå til innhold

Forslag til hva man kan gjøre når man begynner permisjonene sin 3 uker før fødsel?


Gjest

Anbefalte innlegg

Når begynner dere?

 

Jeg går ut i permisjon 15 desember og er redd jeg komme til å kjede meg i tiden før gutten min blir født.

 

Har dere tenkt noe rundt dette? Kanskje vi kan dele tips og forslag.

 

 

* Lese en god bok

* Kjøpe favorittseriene dine på dvd å se alle =)

* Gjøre alt klart til babyen ( vaske klær osv)

* Rydde på loftet hehe...

* Sove og slappe av..

* Finne på mest mulig med typen...Kino osv...Snart er dere 3 :)

* Gjøre småprosjekter rundt i huset som har irritert dere lenge

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe Playstation 3 til meg selv til jul (skal i permisjon fra nyttår). :)

Må benytte sjansen til å spille i ukene før vår lille gutt dukker opp. ;)

Ellers var listen din genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut i permisjon samtidig som deg, HI. Ettersom det er så nært jul, så er jeg sikker på at jeg får dagene til å gå kjempefort :-)

 

Med mindre jeg er helt ødelagt av bekkenløsning til da, skal jeg sakte, men sikkert, rydde og vaske i huset, gjøre klar alle babyklærne, vaske våre klær, betale alle regninger, handle inn litt middager, og bake til barselbesøk og sånt. Jeg skal ha det meste klart, sånn at det ikke er noe jeg MÅ gjøre når jeg kommer hjem med baby og bare vil konsentrere meg om den.

 

Og så skal jeg pakke julegaver, lese bøker, og feire jul og nyttår midt oppi det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å...skulle vært meg som hadde lite å ta meg til... Egentlig tror jeg at jeg trenger 6 uker permisjon før termin... Hehe... Det er juletiden, og det er jo bestandig så mye koselig man kan gjøre i den tiden... Kanskje jeg for en gangs skyld får tid til å lage pepperkakehus, eller bake til jul... Men bare det å kunne ta seg en tur på kafé og se på julebutikkene og vinduene... Ja, bare vi holder oss på bena og ikke får bekkentrøbbel og blir sittende/liggende hjemme... Gleder meg til tiden før termin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av er en veldig god idee.

Gå i byen og på kafe eller f.eks. kino; det går fint an alene også.

Gå lange ture i skogen

Gå på biblioteket

Håndarbeide

 

Åhh, jeg kunne fint brukt mye mer enn 3 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...