Gå til innhold

Noen som begynner å få mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

med meg er det omvendt. folk som jeg treffer daglig spør om jeg har tatt av meg noen kilo. jeg er i utgangspunktet slank, 56 kilo, og kjenner at buksene kanskje er løsere enn ellers. Babyen tar vel det den skal ha.... Jeg har derimot vært noe mer oppblåst om kvelden.....Ellers venter jeg ikke en kul på magen før om et par måneder.

Hei,

Blir spennende å se ha andre svarer her.

Har termin 7. mai med nummer 3 og jeg føler meg oppblåst og større allerede. Mine bukser begynner å bli trange rundt livet og ubehagelig å ha gjenknept.

Utelukker selvsagt ikke at det kan ha noe å gjøre med at jeg har sluttet å røyke også.. Samtidig sier de jo at man legger seg ut tidligere med nummer 2 og 3 enn nummer 1, siden man allerede har tøyet og strekt det som er av muskler et par ganger tidligere.

Sist gang jeg sluttet å røyke siden, for 4 år siden, gikk jeg opp 10 kilo med en gang. I tilegg kom 10 kilo etter at jeg ble gravid. Det i seg selv er jo ikke så mye, men summen blir jo 20, som er mer enn nok...

Er bekymret nå for å gå opp masse, fordi jeg opplever at jeg føler meg oppblåst og at jeg har lagt på meg så tidlig som dette. Trenger noen gode råd for å passe på at jeg ikke går opp 10 kilo pga røykeslutt i tillegg til at ordinær vektøkning i svangerskapet...

Jeg venter nr 2 og er i utgangspunktet slank. Men føler meg ekstremt oppblåst og har begynt å gå med litt videre topper fordi jeg er redd for å bli avslørt på jobben. Har ikke gått opp kg, men har liten kul på magen, hehe. 7+0 i dag.

Hei! Jeg er 7+5 og syns jeg har fått mage! De som vet det ser det godt og. Har ikke lagt på meg noe men klarer ikke kneppe igjen buksene mine, har ikke brukt dongeri buksene min på ca 2 uker.

Er det normalt å få mage SÅ tidlig? Jeg syns at folk begynner å bli litt mistenklig.

Annonse

Så godt å høre at andre også har litt mage!!! Har vært seriøst bekymret for at det er to der inne siden magen allerede nå har begynt å vokse. Kan ikke huske at jeg hadde antydning til kul ved uke 7 med første mann. Nå er boksene trange (særlig om kvelden) og toppene stramme. Har heller ikke gått opp i vekt, men det kommer ;-)

Kattungen!

Det er min første ja. Hadde jo vært gøy med to da!! hehe.

Er det noen av dere som har målt dere rundt magen siden dere ble gravid? Jeg har målt 3cm større på 3 uker. Jeg syns det er mye da for å være så kort på vei. Eller er dette vanlig? Greit vist jeg hadde gått opp i vekt men jeg har ikke gått opp noe. (Skal ikke si det for lenge nei!)

Noen som har fått større pupper da? I samme slengen. Måtte gå opp en str i bh men nå begynner puppene søren meg å tyte igjen!

Magen er som før men puppene nesten exploderer ut fra bhen nå. Må ut og kjøpe en str større tror jeg. Vonde er de også så det er ikke bare å presse de inn. Vi kan trøste oss med att alt kommer til å bli større, både magen og puppene;o)

Prøv å spis masse frukt!

Når dette røyke/hrm..spise suget kommer er det veldig lett å ty til skjokolade (nam nam) da er det faktisk like greit å spise litt druer eller noe. de inneholder sukker(naturlig) og faktisk tar det hvertfall litt vekk av detta godtesuget...

Hei! Ja snakk om pupper! Våkner om natten av vonde pupper! Jeg venter nummer 2 og puppene vet jeg roer seg etterhvert:) Kjenner en kul i magen, men den er ikke synlig ennå. Har ikke vært hos legen heller, ikkeno stress her i gården! Følg med på jordmødrene på onsdager!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...