Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vi sliter såååå med å finne et guttenavn som vi er 100% fornøyd med. Liker klangen i Adam, men er det for spesielt?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Synes det er fint jeg! Ikke spesielt i disse dager nei:) Spørs litt på etternavnet. Adam Hansen eller Adam Jensen er kanskje ikke noe sjakktrekk, men er det et etternavn som ikke oser norsk, så er det et flott navn!
Vannmann35 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Det er et fint navn som klinger flott, men som fan av Homsepatruljen må jeg innrømme jeg tenker veldig på Adam som var med der (som er en sjarmerende kar da).
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg tenker nok først og fremst på Adam i homsepatruljen, men han er jo en kul fyr...
Milletrille Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Adam er kjempefint. Kult på engelsk også. Gå for det
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Det er fint. Ikke for spesielt, ikke for vanlig.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Hmmm.... da tror jeg kanskje vi har bestemt oss for Adam. Får en bedre og bedre følelse for navnet. Må liksom venne seg litt til det, for det føltes litt uvant med det samme. Mannen min sa han likte det, med en gang jeg nevnte det for han. Vi tenkte litt på Viktor først, men synes det blir litt for "søtt" til en gutt, Adam oser litt mer mann i tillegg til at en liten gutt også kan hete det... Litt nærmere en løsning har vi i alle fall kommet. Takk for alle innspill og kommentarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå