ls83 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 hei jeg tok to tester i dag en cb eg en qr.. begge kom det opp en svaak strek innen tiden hadde gått ut.. er 3 dager til ikm.. åssen erfaring har dere med disse testene?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg testet med cb med to dagers mellomrom - fikk kjempe positivt resultat med engang ....cb skal jo være veldig sikker da ... så gratulerer???
ls83 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 jeg får ta en test til på fredag... håper så inderlig det stemmer.. jeg mistet tvillingene mine i mai i uke 7 og 14.. lillegutt var veldig syk..
Bomsedeisi Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Du er nok gravid. Samme skjedde meg, men de ble sterkere i dagene som fulgte. Lykke til og Gratulerer med graviditeten
mto2 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Du har grunn til å vere optimistisk, men ta ikkje all gleda på forskudd. Vent 48 timar og test igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå