Brunetta =) Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg har termin 10 april og jeg har stor mage allerde. Kjenner også små kynnere allerede. Andre som har det sånn og skal vi følge hverandre litt? Jeg klarer ikke og skjule graviditeten lenger og jeg er sykemeldt. Kvalmen er der enda men ikke så mye nå som for en uke siden. Jeg har vondt i ryggen og hoftene. Bekkenløsningen som begynner på`n igjen. Jeg har følelse av at det blir jente men man vet ikke før man har vært på ordinær ul. Har hatt en ul i uke 8 og skal på en ny i uke 12. Blir spennende. Hva med dere? =)
Candygirl_ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hei.. jeg har termin 19.april og har ikke noe mage enda.. bare veldig oppblåst. særlig om kvelden.. var på ul i uke 8 og skal på ny i uke 11.. begynner på uke 10 imorra.. hvilken uke er du i? har ikke vært kvalm i det hele tatt. bare veldig ømme pupper og veldig trøtt.. har du målt hcg nivået?
pipa Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hei Jeg har også termin 10 april. Har vært på tre ultarlyder alt, sist i forigårs hvor jeg så babyen suge på totten!! har en gutt fra før. Har på følelsen at dette kan være en jente. I uke 12 skal jeg på 3D ultralyd på Majorstuaklinikken for å sjekke at alt er i orden med fosteret!
pipa Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Glemte å si at jeg har ikke mave i det hele tatt ennå.
mto2 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jepp. Eg held det ikkje hemmeleg lenger, for magen avslører meg. Var ein del kollegaer som hadde misstankte, ja. Kvalmen har byrja jenke seg litt med meg og. Hadde vore SÅ deilig om den slapp heilt! Har termin 8.april.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 hei. jeg har og termin 10 april. jeg venter nr 3 og magen er absolutt ikke mulig å skjule lengre.... har ikke hatt noen kynnere ennå(heldigvis), men var veldig plaga med de forrige svangerskap. har 2 gutter og har egentlig litt mer jente følelse denne gangen...
*tybber* Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg har termin 10. april jeg òg, og i går faktisk sa flere "Nei, NÅ syns jeg at jeg kan se det". Men magen er nok ikke så stor alikevel. Hadde de ikke visst at jeg var gravid, hadde de nok ikke sett det heller! =P Høres ikke noe deilig ut med begynnende bekkenløsning alt da! ( Jeg er bare trøtt og sulten konstant jeg, så jeg kan ikke klage akkurat!
Piken på landet Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Mage allerede? Jøsses.... Jeg er gravid for 2. gang, og viser ingenting på meg. Men nå har jeg spydd av 5 kg også da. Sist gang begynnte det ikke å vise før ca 4,5-5 mnd, håpet at det ble likt denne gangen...
susemor666 Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Jeg har termin litt etter dere jeg da, den 27.april. jeg har ingen mage, kun veeldig oppblåst=))
moir4. Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Har termin forleløpig rundt 10 april(terminen litt usikker).Dette er min 3.og magen synes godt..Mye er sikkert pga oppblåsthet også..Men merker stoor forskjell på magen denne gangen..Den synes bedre nå enn med de to forrige.
Binse har fått Bøllefrøet Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Hei, er også gravis med nr 4, med termin den 10. april. Har merkelig nok ikke mage i det hele tatt, og det har jeg hatt tidlig de andre gangene....
*lykkelig mamma* Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Jeg har termin 12.april i følge lege og babyverden. Her inne på bim har jeg termin 13.april. Har begynt å få litt mage syns jeg. Men ingen som har spurt enda. Er nok redd jeg bare har lagt på meg. hehe.. Men de på jobben har begynt å mase om jeg snart skal "lage" eller om jeg er gravid! I dag var det rene terroren på jobb. å de ble enda mer nysgjerrig av at jeg verken svarte ja eller nei på masinga dems. Bare jeg og sambo som vet det ennå! Skal på ul neste uke for å se om alt står bra til. Har hatt en ma i uke 6 før.
*lykkelig mamma* Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Glemte å skrive at jeg skal ha nr 2
myrias Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Hei Venter også nr. 4, og magen har nå poppet skikkelig opp. Før denne uka kunne jeg se magen bare utover ettermiddag og kveld, men nå er det gravid form på magen på morningen også. Har termin 15. april. Jeg gleder meg til å begynne å bruke mammaklær, men venter til etter uke 12 da vi ikke vil fortelle det til noen ennå. Nå tenker vel folk bare at jeg er blitt småfet, og det har jeg forsåvidt også, må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk! Er spent på legekontroll å se hvor mye jeg har gått opp allerede, frykter det verrste. Er til vanlig kjempe aktiv med trening, men overskuddet har ikke vært tilstede de siste ukene, samt at kvalmen har gjort det vanskelig å trene da jeg er veldig kvalm på kvelden. Er forresten i min 10. uke. Skal på ultralyd i morgen for å utelukke at det er tvillinger. Siden jeg fikk toeggs tvillinger sist, er sjansen litt større for at jeg kan få det igjen. Er skikkelig spent på morgen dagen. Skal også bli beroligende å se at alt er bra der inne i magen:)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Termin 10. jeg også. Dette er min andre og magen har på mystisk vis ankommet 2 mnd før forrige gang. Jeg var på en UL i uke 9 pga av en tidligere MA og der var alt bra. Krysser fingrene, da vet dere. Har velig anderledes svangerskap denne gangen. Meget lite kvalme/sensibel for lukt og myyyye godte sug.... Jeg er selv bombesikker på jente denne gangen.
Brunetta =) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 12. september 2007 Nå har jeg lagt ut bilder av magen min så dere kan se. Har termin 10 April og er nå i min uke 11.
Mooncake Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Hei, Hehe, som å lese om meg selv... bortsett fra bekkenløsningen.. Jeg har også termin 10 april og kastet meg inn i mamma klærna for flere uker siden. Buksene begynte å bli trange allererde i uke 5. Magen er gigantisk (synes jeg), det er ikke noe poeng i å skule det. Jeg kjente kynnere i uke 9, så var stille. Var på gåtur i dag og kjente flere kynnere. Bekkenlåsningen har kommet og jeg har vært hos kiropraktor 2 ganger allerede. Skal ha UL i uke 12 -spennende. Jeg har ei lita tulle på 9 mnd, så her blir det to tette. Gruer meg virkelig til å fortelle jobben om graviditeten.
grand danois Skrevet 12. september 2007 #18 Skrevet 12. september 2007 jeg har også termin 8paril. jeg har bilde av magen min. jeg er kjempe stor synst jeg. jeg har og bjynt å få veldi vondt i korsryggen... er så redd for bekkenløysning:/
72moddelen og tulla Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 Hei er selv 11+0 i dag og det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei, helt vilt dette. Har vært sånn i alle mine svangerskap. Men har ikke kynnere, men strekksmerter når jeg beveger meg på bestemte måter, er visst helt normalt.
mamma igjen i april Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 Er i 10 uke nå, termin 19 april her på Bim, og har brukt mammaklær i flere uker allerede. Venter nr 3 da, men hadde et håp om å greie å skjule det en stund til. Men siden det ser ut til å være umulig, har vi funnet ut at det er like greit å informere de eldste om at de skal bli storebrødre her også ( har to barn fra før jeg, og de har en liten bror hos pappa/stemor som venter tvillinger i tillegg), og besteforeldre, og våre søsken da selvfølgelig:o) Så får vi bare ta evt spm fra venner og sånn etterhvert som de kommer- er liten vits å prøve å si nei på spm om man er gravid når magen stikker ut...hehe...
BellaSuz Skrevet 16. september 2007 #21 Skrevet 16. september 2007 Jeg har termin 9. april, og her har det bare kommet en bitteliten kul, og dette vises egentlig bare etter jeg har spist. (regner jo med det er maten som presser litt på også). Men om morgenen er det bare så vidt jeg kan se det...Har heldigvis ikke vært superkvalm og spydd, så hos meg har kvalmen gitt seg med mindre jeg er veldig sulten! Jeg føler også på meg at det er jente...;-) Hadde vært stas! Jeg får på følelsen av at alle har tatt UL flere ganger allerede, er det normalt, eller er det spesielle grunner til at dere får "innvilget" flere UL? Som jeg skjønner så er det kun en UL man får som tilbud gjennom graviditeten. Betaler dere de andre UL selv da? Jeg regner med jeg bare skal ha den ene UL som er rundt uke 18 (?). Lykke til!!
Mooncake Skrevet 16. september 2007 #22 Skrevet 16. september 2007 Man får normalt bare en UL ila svangerskapet. Det er nok ikke normalt å ta flere UL, men det er veldig mange som gjør det. Noen får det bevilget, fordi de har hatt flere SA, MA eller er over 38 når barnet blir født. Noen går til konroll hos gynekolog som har UL utstyr på kontoret. Så har du sånne som meg, som begynner å dra på åra, og synes det er greit å sjekke. Har fått henvisning fra legen. Andre tar det privat for at de er bekymret.
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 16. september 2007 #23 Skrevet 16. september 2007 Mage ja! Jeg bare sier det, dinna kroppen er itte bygd for reproduksjon. Jeg har termin omtrent 18 april og ser ut som om jeg er 4-5 måneder på vei. Sukkh. Hvordan er det fysisk mulig? Livmoren har jo kanpt kommet over skambenet??? Hva i all verden er det inni der?
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 16. september 2007 #24 Skrevet 16. september 2007 termin 12 april Magen synest godt om kveldene. Men de som kjenner meg kan vel ikke se at jeg er gravid.
refluksmor + spire i magen Skrevet 16. september 2007 #25 Skrevet 16. september 2007 mye likt deg med magen, jeg er kjempe kvalm, beholder så vidt maten + vært innlagt 2 ganger på sykehuset for å få næring. har også på følelsen av jente, jeg har termin 9 april. hvor skal du føde??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå