Amanda- Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg hoster og hoster og hoster.. nå kommer vell snart barnet opp... urk.... jeg går rundt med hodepine HELE tiden... våkner 4-6 gng pr natt... legen kan ikke gjøre noe heller.. noen tips mot tørr hoste???
line_n & sara Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 vi forkjøla-gravide kan nok ikke bruke så mye remedier, desverre! men prøv honning! rør ut masse honning i litt te, og drikk! honning smører, og er antibaktrielt! god bedring!
Amanda- Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 ok honning og te.. skal løpe og kjøpe.. takk=)
line_n & sara Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 du kan prøve å drikke litt amme te eller te med anis, fennikel og karve (de urtene er alltid i ammete) det er urter som også er bra ved luftveis problemer/forkjølelse, og kan kansje lindre litt! bare begrens bruken litt, ikke drikk så veldig mange kopper om dagen! kansje et par om kvelden!
Bine66 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Hei ! Har også hatt hoste nå i sikkert 3 - 4 uker. Hostet på meg i tillegg et ribbeinsbrist på venstre siden. VONDT ! Skikkelig sterk hoste. Siden jeg ikke kunne ta noe smertestillende (ikke noe som hjalp i hvert fall) gikk jeg til akupunktur. Har hatt 2 timer nå og både ribbeinssmertene og hostingen har blitt myyyyye bedre. DEILIG ! Det er verdt et forsøk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå