Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei, Er i dag 5 +2 og har helt sinnsykt mye luft i magen på kveldene, kjempe oppblåst og vondt..... Er det flere enn meg som har det sånn? I tillegg har jeg litt løsere mage enn vanlig..... En annen ting; synes at "symptomene" som ømme pupper, stikkninger i magen osv kommer og går hele tiden.... Er dette vanlig eller? Håper noen svarer... Ha en fantastisk dag og kos dere med magen!!!!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Dette er helt vanlig =) Du kan ta det helt med ro Klem
Lynnen Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Åh, opplever akkurat det samme! ER ca. 8 uker, tror jeg. Har i tillegg ganske så ubehagelige dobesøk og mageknip om morgenen... urk.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Godt å høre at det ikke bare er jeg som "sliter" med disse mindre behagelige plagene.... :-) Er det forresten noen som vet ang SA og MA om dette er arvelig på noe måte eller om det er helt tilfelldig hvem det skjer med???
To gutter små Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 jeg tror verken sa eller ma er arvelig. verken mamma eller mormor har mistet, men jeg gjorde.. ikke tenk på dt, bare nyt svangerskapet, er så fort over alikevel=)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Takk for svar! :-) UFF ikke noe hyggelig å høre at du mistet! Vet du hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå