Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Del Skrevet 12. september 2007 da har jeg mista min lille spire, det skjedde på søndag og jeg var ca 9 uker på vei!!! begynte med en liten blødning som utviklet seg:( mest sannsynlig skjedde det fordi fosteret ikke var levedyktig og det er "godt" og tenke på oppi alt sammen.. er jo en mening med alt som skjer!! går bedre med meg nå, men tar tiden til hjelp og koser meg masse med Marcus:) håper at det går bedre neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 12. september 2007 #2 Del Skrevet 12. september 2007 Uff så trist. Det går bedre neste gang. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 12. september 2007 #3 Del Skrevet 12. september 2007 kjempetrist. Håper det går bra med dere, klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Del Skrevet 13. september 2007 takk for det, går bedre nå!! får jo ikke forandra på nicket mitt jo:( kommer ikke inn på den siden engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 14. september 2007 #5 Del Skrevet 14. september 2007 Uff, så leit. Håper det går bra med dere. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 19. september 2007 #6 Del Skrevet 19. september 2007 Nei, det var trist. Satser på at det går bedre neste gang. Føler med deg... Klem til deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå