mamma :-) Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei! Vært litt sliten og hatt vondt i rygg og bekken. Vondt for å gå om dagen. Især om ettermiddagen kveld. Selv om jeg har tatt det helt med ro. I morgen når jeg tisset komm det litt svakt med blod når jeg tørket meg. Hva kommer dette av? Noen som har opplevet dette? Bør jeg kontakte jordmoren min eller legen min? Eller tegn på at jeg bør ta det enda mer med ro? Har en på 2 år og en på 6 år og jobber 2 dager i uken.
enjenteenguttogtogutterfrafør Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hei. Tror jeg ville tatt kontakt med lege elller jordmor for en evt. sjekk. Har ikke hatt noen tegn til blødninger i svangerskapet, men for sikkerhet skyld. Vet bare med meg selv at jeg hadde ringt med en gang. Håper det går bra med deg
Jente73_tvillinger Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Heisann, Har nettopp opplevd det samme selv, er i uke 14 nå. Jeg har hørt at det er normalt å blø litt når du går med tvillinger fordi livmoren ofte ligger lengre nede, men tror jeg ville ringt legen og spurt. Greit for om ikke annet å slippe å gå rundt å være bekymret. Det er nok et tegn på at du bør ta det med ro ja... Jeg har fått beskjed om at jeg blir sykemeldt fra uke 20, de gjør tydeligvis ikke det der du bor?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 du må nok ringe legen din ja..veldig viktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå