Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Alle dere som er 3 måneder eller mer på vei, var dere synlig gravide ved ca 3 mnd? Evt når ble det synlig? Jeg er ganske liten og tynn. Vil det bli fortere synlig da? Bare lurer pga bryllupsfeiring, kjole osv
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg er 3 mnd på vei, og det har begynt å synes Men dette er min tredje, så det er vanlig at det synes tidligere da, siden livmoren vokser fortere. Med førsteman syntes det ikke særlig før rundt fjerde/femte mnd tror jeg. Det blir ikke nødvendigvis fortere synlig om du er tynn - tror dette er veldig forskjellig.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg er førstegangs og ganske tynn, fikk mage veldig fort. Hadde en liten kul på magen da jeg var 3 mnd på vei. Kunne ikke bruke mine vanlige bukser lengre.
dolly29 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg er 3mnd. på vei. og er kraftig. Men har alerede fått mage og kan ikke bruke mine gamle dongri lengre. Og det var fra seriøst forrige uke! Er 13+5 idag da
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Første gangen fikk jeg ikke synlig mage før rundt 4-5 måned. Nå er jeg i uke 8 og fått mage allerede...
Gunni_2 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 På meg begynte det å synes etter ca. 4 mnder. Men det er jo veldig individuelt, på noen ser det knapt ut som om de har svelget ei ert selv når de er høygravide.
Mamzen Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Det varierer veldig! Jeg fikk ikke mage før i uke 17-18. Det kommer an på hvordan man bærer fosteret. Så det er umulig å si hvordan det vil bli på deg, man får jo ofte litt slapp mage og blir litt oppblåst..
petite fleur Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Jeg er førstegangs, men jeg fikk likevel litt mage tidlig - allerede ved 8-9 uker....
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 viste ikke med første, viste litt med andre og myyyye med tredje:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Med førstemann var vi i bryllup da jeg var litt over 10 uker på vei, og det viste litt på meg. Var faktisk slik at noen av dem som var der hadde lurt på om jeg var gravid. Er også slank. Kan jo nevne at jeg gikk gravid med to andre fra jobben, hun ene var 1 mnd lengre på vei enn meg, og hun andre to mnd, allikevel var det jeg som hadde størst mage hele veien Denne gangen synes jeg magen er enda større. Er i slutten av 16.uke nå og det viser veldig godt.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 vi var i bryllup når jeg var ca 4 mnd på vei, hadde ikke så mye mage da egntlig..men måtte jo ta en sjangs å kjøpe kjolen tidlig, for på våren når det er bryllup og konfirmsjon ++ er d jo ik mer enn kjolene kommer i butikk så blir di utsolgt igjen:) du kan se bilde på profilen min i hvilken uke magen kom:)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 for andre var det ikke så synlig etter 3 mnd, men selv merket jeg det veldig på klærne. man ser det alltid litt bedre selv;)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Dette er mitt andre barn, og det har ikke vært synlig i det hele tatt ved 3 mnd ved noen av dem. Burde hvertfall ikke være noe problem å trekke inn magen litt når man har kommet så kort! Jeg er også liten og tynn!
Brummeline3barnsmor Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Meg vises d på allerede rundt uke 8...
Pinny og lillegutt Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Kan vel si jeg var synlig "gravid" da jeg var 3mndr på vei. Men, det var kun luft som gjorde det, for da jeg var midt i mellom 3 og 4mndr på vei gikk lufta ut av magen og da var magen som før. SÅ begynte den sakte men sikkert å vokse p.g.a babyen trengte plass. Det at du er liten og tynn trenger ikke ha noe å si. Venninnen min er knapt 1.60 høy og er syklig tynn (men det er naturlig, ikke slanking) og hun fikk nesten ikke mage i det hele tatt i svangerskapet.
-spent- Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 Det begynte egentlig ikke å synes nor fælt før jeg var rundt fire mnd på vei. Men dette er jo veldig forskjellig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå